Hogyan tervezzük meg cégünk digitalizálódását - előadás

Augusztini Krisztián
Termékmenedzser
2020. április 14.
Megosztás

A Piac és Profit Digitális iroda c. konferenciáján tartott előadásunkban a cégek digitális tervezését vesszük górcső alá és alternatívákat keresünk CRM és feladatkiosztó rendszerekre.

Digitális tervezés

Ma már nincsen olyan, hogy tejesember, telefonközpontos, jégvágó, lámpagyújtó vagy bowling bábu felállító. Bármennyire is szeretnénk megállítani az idő múlását, nem tudjuk sajnos, így a legokosabb dolog amit tehetünk az az, ha minél gyorsabban megpróbálunk alkalmazkodni a változásokhoz. Mert vagy fejlődünk vagy visszafejlődünk. Ez a mostani időkre többszörösen igaz, hiszen rá vagyunk kényszerítve a változásra.

A piac ahogy egyre jobban rugalmas és átalakul, új foglalkoztatási formákkal is bővül. Így jönnek a freelancerek képbe, ezért lesznek értékesek a külsős ügynökségek, ezért van iszonyatosan nagy szerepe a home officenak, vagyis az otthonról dolgozóknak stb. Őket csak akkor fizetjük, ha éppen nekünk dolgoznak, illetve olyan munkákat végeznek amiknek a távolság nem szab határt. Ez a “csak azért fizess, amit használsz” a digitális világgal is így van. A KKV szektorban lévők használnak általában levelezőrendszert, messenger, naptárt, tárhelyet és mondjuk vágynak egy CRM rendszerre. Ám ezek mind egyesével nagy költséggel járnak.

De mielőtt belemennék, lépjünk kettőt hátra és hadd mutassam be egy példán keresztül, hogy hogyan éri meg tervezni a fejlődésünket a digitalizáció felé. A továbbiakban szeretnék pár nézőpontot mutatni amivel remélem innovációra ösztönzöm önöket...

A Piac&Profit által rendezett Digitális iroda konferencián tartott teljes előadás youtube csatornánkon megtekinthető! 👇

Megosztás

Augusztini Krisztián
Termékmenedzser
2020. április 14.

Még több jelenlétet követelenek a mindennapok - interjú Madai Krisztával

„Mélyen hiszem, hogy ha nyitottan vagyunk jelen most, észrevétlenül tanulunk arról, ami fontos, és aminek helyet szeretnénk teremteni az életünkben.” Táv-interjú sorozatunk ötödik részében Madai Krisztát, coach és supervisort, 4 gyermekes családanyát kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 7.

Mire van szükség egy KKV napi működéséhez?

Levelezés, naptár, címtár, tárhely

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 3.

Dupla műszak, otthon

Úgy gondolom a gyerekeknek van egy különleges képességük, amivel megérzik mikor van egy szülőnek életbevágó telefon hívása, kötelező videó meetingje vagy valami sürgős, halaszthatatlan dolga. Természetesen a gyerekeknek is ezekben a helyzetekben van a legnagyobb szükségük a szülőre. Éhen vagy szomjan akarnak halni, másik mese csatornára kell váltani, új zoknit kell felvenni, esetleg a mosdóból kiabálnak, hogy végeztek a ,,napi rutinnal".

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 31.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül