Miért ajánljuk az Onboxot az értékesítőknek, tanácsadóknak

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 24.
Megosztás

Ügyfélként elvárható, hogy a szolgáltatók oda figyeljenek ránk és a zökkenőmentes együttműködésre. Éppen ezért szolgáltatóként is ezt az értéket képviseljük, és igyekszünk kellő figyelmet fordítani az érdeklődőkre és vevőinkre. Tudjuk, hogy sokszor elég egyetlen apró hiba és az ügyfél már is a konkurenciánál köt ki. Mi próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne következzen be.

Tanácsadó

Az egyik legnagyobb hibalehetőség, ha nem válaszolunk az ügyfél megkeresésére. Címtár funkciónkban azonban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre. Így könnyedén tudjuk kezelni, hogy mikor melyik ügyfélnél kell jelentkeznünk. Ha abban állapodtunk meg az ügyféllel, hogy holnap küldjük az ajánlatot, akkor nem szabad elfelejteni és a jövő héten küldeni, mert ezzel könnyen elveszíthetjük szavahihetőségünket és a versenytársakhoz pártolhat az értékes ügyfél.

A megjegyzésekben olyan információkat is érdemes felírni, hogy tegeződünk vagy magázódunk-e az ügyféllel, mikor beszéltünk vele utoljára és miként zárult a beszélgetés. Hiszen minél több információval rendelkezünk az ügyfelekről, annál jobban személyre szabhatjuk a szolgáltatásunkat. Annál komolyabb Ügyfélélményt tudunk felmutatni.

Ezen kívül a CRM funkciókat is betöltő címtárban címkékkel is elláthatjuk a kapcsolatainkat, ezzel lehetőséget kapunk az ügyfeleink csoportosítására. Például, ha egy olyan ajánlatunk van amivel a KKV képviselőket szeretnénk megszólítani a címkék segítségével egyszerűen rá tudunk szűrni adott ügyfél csoportra anélkül, hogy az összes címünket át kellene nézni.

CRM

Az Onbox címtárának a megbízhatóság mellett másik fontos küldetése a kényelem. Ezért elengedhetetlen, hogy az ügyféllel kapcsolatos leveleket, eseményeket, fontosabb információkat és a már említett megjegyzéseket egy helyen megtaláljuk. Ebben van segítségünkre a kapcsolatainknál található Aktivitás fül, ahol könnyen átláthatjuk előzményeinket egy ügyféllel vagy munkatárssal, és onnan tudjuk folytatni a munkát, ahol abbahagytuk.

Ha szeretnéd kipróbálni, mi mindent tud még a rendszer, kattints ide és kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 24.

Harc 12 év munkájáért - interjú Mihucza Dénessel

„Szinte egyik percről a másikra kellett megteremteni a „home office” tárgyi feltételeit. Az új munkarend kialakításánál fő szempont volt, hogy ügyfeleink továbbra is elégedettek maradjanak, és ne érje őket semmiféle hátrány.” Táv-interjú sorozatunk hetedik részében Mihucza Dénest, okleveles közgazdászt, könyvelőt és adótanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 21.

Otthonról az otthonokról - interjú Pörös Emerenciával

„Online kötünk adásvételi szerződést, online mutatjuk be az ingatlanokat.” Táv-interjú sorozatunk hatodik részében Pörös Emerenciát, az Otthon Centrum Kertész utcai irodájának Franchise partnerét, vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 17.

Hogyan tervezzük meg cégünk digitalizálódását - előadás

A Piac és Profit Digitális iroda c. konferenciáján tartott előadásunkban a cégek digitális tervezését vesszük górcső alá és alternatívákat keresünk CRM és feladatkiosztó rendszerekre.

Augusztini Krisztián
Termékmenedzser
2020. április 14.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül