Miért ajánljuk az Onboxot az értékesítőknek, tanácsadóknak
Ügyfélként elvárható, hogy a szolgáltatók oda figyeljenek ránk és a zökkenőmentes együttműködésre. Éppen ezért szolgáltatóként is ezt az értéket képviseljük, és igyekszünk kellő figyelmet fordítani az érdeklődőkre és vevőinkre. Tudjuk, hogy sokszor elég egyetlen apró hiba és az ügyfél már is a konkurenciánál köt ki. Mi próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne következzen be.
Az egyik legnagyobb hibalehetőség, ha nem válaszolunk az ügyfél megkeresésére. Címtár funkciónkban azonban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre. Így könnyedén tudjuk kezelni, hogy mikor melyik ügyfélnél kell jelentkeznünk. Ha abban állapodtunk meg az ügyféllel, hogy holnap küldjük az ajánlatot, akkor nem szabad elfelejteni és a jövő héten küldeni, mert ezzel könnyen elveszíthetjük szavahihetőségünket és a versenytársakhoz pártolhat az értékes ügyfél.
A megjegyzésekben olyan információkat is érdemes felírni, hogy tegeződünk vagy magázódunk-e az ügyféllel, mikor beszéltünk vele utoljára és miként zárult a beszélgetés. Hiszen minél több információval rendelkezünk az ügyfelekről, annál jobban személyre szabhatjuk a szolgáltatásunkat. Annál komolyabb Ügyfélélményt tudunk felmutatni.
Ezen kívül a CRM funkciókat is betöltő címtárban címkékkel is elláthatjuk a kapcsolatainkat, ezzel lehetőséget kapunk az ügyfeleink csoportosítására. Például, ha egy olyan ajánlatunk van amivel a KKV képviselőket szeretnénk megszólítani a címkék segítségével egyszerűen rá tudunk szűrni adott ügyfél csoportra anélkül, hogy az összes címünket át kellene nézni.
Az Onbox címtárának a megbízhatóság mellett másik fontos küldetése a kényelem. Ezért elengedhetetlen, hogy az ügyféllel kapcsolatos leveleket, eseményeket, fontosabb információkat és a már említett megjegyzéseket egy helyen megtaláljuk. Ebben van segítségünkre a kapcsolatainknál található Aktivitás fül, ahol könnyen átláthatjuk előzményeinket egy ügyféllel vagy munkatárssal, és onnan tudjuk folytatni a munkát, ahol abbahagytuk.
Ha szeretnéd kipróbálni, mi mindent tud még a rendszer, kattints ide és kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!