Egy sikeres vezető legfontosabb készségei

Ahhoz, hogy valaki vezető legyen nem a kinevezés szükséges, hanem azok a készségek amik azzá teszik őt. Ezekből a tulajdonságokból gyűjtöttünk össze most egy párat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 3.
Egy sikeres vezető legfontosabb készségei

Egy agilis szervezet alapelvei

Alapvetően mindegyik alapelv fontos belső értékkel rendelkezik, ám igazi agilitást akkor tudunk létrehozni, ha az alábbi pontok mindegyikét kipipálhatjuk. Hiszen ezek összessége alkotja egy olyan szervezet alapjait, mely képes lesz agilisan működni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 30.

4 tipp a konfliktuskezelés javításához

Nem számít mennyi munkahelyi tapasztalattal rendelkezünk, a legtöbb embernek még mindig szüksége van fejlesztésre a konfliktuskezelés területén. A CPP Inc. globális humántőke jelentése szerint az emberek 85%-a tapasztal konfliktusokat a munkahelyén.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 26.

Időmenedzsment, a legjobbtól tanulva

Mi is az Eisenhower mátrix? És miért hasznos?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 23.

A leggyakoribb kommunikációs kihívások

Az emberek sokféle módon kommunikálhatnak, beleértve az arckifejezéseket, a szóbeli utasításokat és a testbeszédet. Mivel az üzenet továbbításának számos módja van, fontos, hogy a kommunikáció során egyértelművé tegyük a szándékunkat. Ez különösen lényeges a munkahelyeken, amikor csapatban veszünk részt egy fontos feladatban vagy projektben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 19.

Az erős kommunikáció a siker eleme - második rész

Újabb olyan belső kommunikációs statisztikákat hoztunk, amik ötleteket adhatnak a vállalati kultúra fejlesztésére!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 16.

Az erős kommunikáció a siker eleme - első rész

Meglepő belső kommunikációs statisztikák 2020-ra, amik ötleteket adhatnak a vállalati kultúra fejlesztésére!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 12.

Megbeszélés szervezése, gyorsan

Szeretnék egy megbeszélést szervezni csapaton belül, de egyszerűen amikor elkezdünk egyeztetni emailen, nehéz követni, hogy kinek mikor jó, mikor van rá ideje, így sok idő megy el azzal, hogy arról beszélünk, mikor beszéljünk…

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 9.

Minden, amit a domainről tudni akartál

Napjainkban olyan természetesen használjuk a domain kifejezést, mintha mindig is az életünk része lett volna. De vajon tisztában vagyunk vele, hogy mit is jelent pontosan az, hogy domain?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 5.

Uralkodj a káosz felett - Jegyzetkezelés rendszerezve

A legtöbb levelezési rendszerben a piszkozat mappa egyet jelent a senkiföldjével, ahol a félbehagyott levelek és az összecsapott jegyzetek tanyáznak. Sokan készítettek már jegyzetet egy emailből, mert éppen nem volt kéznél se papír, se toll.

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 4.

Követhető feladatkiosztás a félreértések elkerülése végett

Veled is előfordult már, hogy nem tudtad követni kinek és mikorra ígérted valaminek a teljesítését? Elvesztél a teendő tengerében? Gondolj bele egy cég vezetésével mennyi feladat gyűlik össze nap, mint nap.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 29.

Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ

Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.

Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

Átlátható dokumentumküldés

Nézzünk egy gyakorlati példát, milyen helyzetekben lehet hasznos a tárhely és a feladatlista funkció!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 19.

Értékesítés támogatása CRM funkciókkal

Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.

Egy mosoly többet mond minden szónál

A hangulatjelek mára behálózták a mindennapi kommunikációnkat, ám ez nem volt mindig így. A 40 évvel ezelőtti megjelenésük új trendet indított el az írott szövegek világában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 12.

Bizalom nélkül nincs élet - interjú Csortos Jánossal

„Most minden IGEN-ért ezerszer keményebben kell dolgozni, még akkor is ha én ugyanaz az ember vagyok, aki 1,5 hónapja is voltam.” Táv-interjú sorozatunk tizenegyedik részében Csortos Jánost, életbiztosítási tanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 8.

Lehessen ránk számítani! - interjú Szőllősi Katával

„Azt gondolom, a Covid-19 lecsengése után a mostani megnyilvánulásaink egyfajta szűrő szerepét fogják betölteni, ezért kétszer is meggondolom, mit és hogyan állítok ennek kapcsán - és mindenkit ugyanerre buzdítok.” Táv-interjú sorozatunk tizedik részében Szőllősi Katát, kommunikációs szakértőt kérdeztük.

Augusztini Krisztián
Sales támogató
2020. május 5.

Színjáték az élet - interjú Holczinger Szandrával

„A kezdeti időszakban nagyon nehezen viseltem, hogy a pörgős színházi élet, a próbák és előadások kavalkádjából egyik pillanatról a másikra otthon találtam magam a négy fal között.” Táv-interjú sorozatunk kilencedik részében Holczinger Szandrát, színésznőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 1.

Mégiscsak analóg lények vagyunk - interjú Orosz Gáborral

„A fejlődés folyamatos, és ezekben a napokban a legtöbb szervezet túlélése azon múlik, hogyan adoptálódik a folyamatos változásokhoz. Ezeket a változásokat pedig folyamatos tanulással lehet lekövetni.” Táv-interjú sorozatunk nyolcadik részében Orosz Gábort, termékfejlesztési vezetőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 28.

Miért ajánljuk az Onboxot az értékesítőknek, tanácsadóknak

Ügyfélként elvárható, hogy a szolgáltatók oda figyeljenek ránk és a zökkenőmentes együttműködésre. Éppen ezért szolgáltatóként is ezt az értéket képviseljük, és igyekszünk kellő figyelmet fordítani az érdeklődőkre és vevőinkre. Tudjuk, hogy sokszor elég egyetlen apró hiba és az ügyfél már is a konkurenciánál köt ki. Mi próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne következzen be.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 24.

Harc 12 év munkájáért - interjú Mihucza Dénessel

„Szinte egyik percről a másikra kellett megteremteni a „home office” tárgyi feltételeit. Az új munkarend kialakításánál fő szempont volt, hogy ügyfeleink továbbra is elégedettek maradjanak, és ne érje őket semmiféle hátrány.” Táv-interjú sorozatunk hetedik részében Mihucza Dénest, okleveles közgazdászt, könyvelőt és adótanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 21.

Otthonról az otthonokról - interjú Pörös Emerenciával

„Online kötünk adásvételi szerződést, online mutatjuk be az ingatlanokat.” Táv-interjú sorozatunk hatodik részében Pörös Emerenciát, az Otthon Centrum Kertész utcai irodájának Franchise partnerét, vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 17.

Hogyan tervezzük meg cégünk digitalizálódását - előadás

A Piac és Profit Digitális iroda c. konferenciáján tartott előadásunkban a cégek digitális tervezését vesszük górcső alá és alternatívákat keresünk CRM és feladatkiosztó rendszerekre.

Augusztini Krisztián
Termékmenedzser
2020. április 14.

Még több jelenlétet követelenek a mindennapok - interjú Madai Krisztával

„Mélyen hiszem, hogy ha nyitottan vagyunk jelen most, észrevétlenül tanulunk arról, ami fontos, és aminek helyet szeretnénk teremteni az életünkben.” Táv-interjú sorozatunk ötödik részében Madai Krisztát, coach és supervisort, 4 gyermekes családanyát kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 7.

Mire van szükség egy KKV napi működéséhez?

Levelezés, naptár, címtár, tárhely

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 3.

Dupla műszak, otthon

Úgy gondolom a gyerekeknek van egy különleges képességük, amivel megérzik mikor van egy szülőnek életbevágó telefon hívása, kötelező videó meetingje vagy valami sürgős, halaszthatatlan dolga. Természetesen a gyerekeknek is ezekben a helyzetekben van a legnagyobb szükségük a szülőre. Éhen vagy szomjan akarnak halni, másik mese csatornára kell váltani, új zoknit kell felvenni, esetleg a mosdóból kiabálnak, hogy végeztek a ,,napi rutinnal".

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 31.

Otthon, édes otthon, ugye? - interjú Tajti Zoltánnal

„Van előnye az online oktatásnak, de a tanulási/tanítási folyamat alapvető hozzávalója a személyes kapcsolat. Talán még fel is értékelődik a jelentősége.” Táv-interjú sorozatunk negyedik részében Tajti Zoltánt, angol tanárt és mesekönyv írót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 30.

A kialakult helyzetnek lesznek nyertesei is - interjú Varga Istvánnal

„Ez a helyzet nem jelenti az offline végét, de valamilyen értelemben mégis jelentősen átalakítja az emberek és a cégek gondolkodását, jövőbeli működését.” Táv-interjú sorozatunk harmadik részében Varga Istvánt, a Business Flow alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 27.

Más anyagi és lelki helyzet elé nézünk - interjú Tóth Lajossal

„Hogy sérülések nélkül át tudjuk vészelni ezt az időszakot, egy teljesen más szemléletet kell magunkra öltetünk.” Táv-interjú sorozatunk második részében Tóth Lajost, életvezetési tanácsadót és a Lélekkávézó alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 26.

A megmaradás a tét - interjú Gulyás Józseffel

"Rá kellett jönnöm, hogy a fontosnak vélt ügyek néha két mondattal telefonon vagy online is elintézhetők." Táv-interjú sorozatunk első részében Gulyás Józsefet, a KKVHÁZ vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 25.

Együtt, de mégis külön

Először is tisztáznunk kell, a home officeban dolgozóktól nem elvárható a szigorú irodai 9-től 17 óráig tartó munkaidő. Ez a munkarend egyszerűen nem így működik. Mivel az emberek nem ugyanabban az irodában tartózkodnak, nem ugyanabban az időszakban töltik le a 8 órás munkaidejüket, így nehezebb a projektek összehangolása. Ezért szükséges, hogy határidőket szabjunk és szigorú adminisztrációt vezessünk az elvégzendő feladatokról. Ezeket a koordinációkat betartva gördülékenyen tud haladni a munka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.

Egy értékesítési vezető meglátásai a kialakult helyzetről

Magó Botond vagyok! Több, mint 10 éve vállalkozó, és ennek az időszaknak több, mint a 90% -át teljesítménybéres tanácsadóként, értékesítőként végeztem. Pénzügyi és IT területen is sikeres lehettem, amiért hálás vagyok. Voltam iroda és ügyvezető, területi értékesítési vezető, business coach, de bármerre is sodort az élet mindig értékesítési területen maradtam.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 23.

Home Office - A munka nem áll meg, csak átalakul

A koronavírus terjedésével elsősorban azok a cégek, ahol többnyire irodai munkát végző munkatársak dolgoznak, már át is álltak az új munkarendre. De mire is kell odafigyelnünk, hogy hatékony legyen az otthoni munkavégzés? És a felettesünk se kételkedjen benne, hogy munkával töltöttük a napot?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 18.

Így dolgozzunk okosan

Egy olyan történetet hoztunk Önöknek, ami segít rámutatni, hogy mi hogyan építettünk okosabb szervezetet! Ebben a történetben a főszereplők a kollégáink, akikkel nagyot szerettünk volna alkotni, és akik most is azon vannak, hogy jobbá tegyék a rendszerünket.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. december 6.

A kommunikáció és a lojalitás

Mit tehetünk akkor, hogyha el szeretnénk küldeni valakit, de félünk, hogy az illető kényes adatokat töröl a rendszerből?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 26.

A felelősségben tartás

Feladatot kiosztani nem egyszerű feladat. Hogyan tudjuk hatékonyan csinálni, hogy utána ne kelljen aggódnunk érte, hogyan halad?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 18.

Netikett: Belső kommunikáció a gyakorlatban!

IT szervezetként a kommunikációval foglalkozva elkötelezetten hisszük, hogy az információ áramlása a vállalaton belül és kívül meghatározza a szervezet jólétét. Legyen szó 2 vagy 100 fős cégről, csak együttműködéssel lehetséges fenntartani a folyamatos fejlődést. Hogy mennyire fontos a belső kommunikáció, itt egy tökéletes példa:

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 10.

Mitől lesz az Onbox egy emberközeli szoftver?

Kutatásaink azt mutatják, hogy a cégek 80%-a hallotta már azt a - lassan már - közhelyet, hogy “a digitalizáció meg tudja könnyíteni a napi munkát”. A helyzet az, hogy ezt megerősíti a [BDO Magyarország tanulmánya](https://www.hrportal.hu/c/tobb-mint-250-ezer-betoltetlen-allas-van-magyarorszagon-20191106.html), ami arra hívta fel a figyelmet, hogy mivel a munkaerőhiány várhatóan hosszú ideig fennálló probléma marad, a cégeknek számolniuk kell az egyszerűbb folyamatok automatizálásával.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 7.

Mindennapi vezetés: kíméljük meg magunkat

A cégük, illetve vállalkozásuk ott tart, ahol fél évvel ezelőtt tervezték?… És hol fognak tartani 6 hónap múlva? Látják e a szép jövő ígéretét, vagy a napi gondok egyszerűen beárnyékolják a lehetőségeket?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. október 18.

A kis vállalkozások költségcsökkentő lehetősége

Cégek esetében az email cím olyan, mint az első kézfogás: megalapozza a rólunk kialakított képet.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. október 5.

A könyvelői szakma, ahogy most ismerjük, megszűnik létezni!

Múlt héten az Adótanácsadók Egyesülete által rendezett konferencián vettünk részt mint kiállító és mint előadó. Az esemény témája a digitalizáció volt. Több szempontból is eredményesnek bizonyult, de ami az egyik legérdekesebb volt, hogy láthattuk merre halad a könyvelői piac.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. szeptember 12.

Csak azért fizessünk, amit használunk

Biztos sokan érezték már azt, hogy a birtokunkban lévő eszköz sokkal többre képes annál, mint amire használják. Előfordul ez mobiltelefonokkal, számítógépekkel, fényképezőgépekkel, stb.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. szeptember 4.

Saját szerveren működjön a levelezése egy cégnek vagy harmadik féltől vásárolja meg?

A cégeknek növekedésük során egyre több dokumentumot és emailt kell kezelniük. Ahhoz, hogy cégen belül a munkatársak megosztott dokumentumokat érjenek el és minden felhasználó a cégét képviselve tudjon levelezni, szükségük van egy levelezőrendszerre, és igény esetén egy közös, akár felhő alapú dokumentum tárhelyre.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 28.

Miért váltsunk üzleti email címre?

Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 9.

Miért nem a “waterfall model”

A vízesés modell többszintes elképzelése a következőkből áll: rendszerkövetelmények majd szoftverkövetelmények tisztázása, ami után következik az elemzés majd a programtervezés és csak azután a kódolás. Ezt követi egy tesztelési fázis, mielőtt piacra bocsátanák a rendszert.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 21.

Apró szokások

Pár saját gondolatot szeretnék kiemelni tömören, hogy mi milyen szokásokat vezettünk be saját magunknak. Egyáltalán, miért kellenek szokások a szervezeten belülre?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 21.

Hogyan jelezzük a haladást az egész csapat számára?

Az előző cikkemben a quick winek, vagyis gyors győzelmek jelentőségét fejtettem ki.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 16.

Miért éri meg a ,,quick winek” mentén haladni?

Észrevettük az Onbox 2017 októberi indulása után, hogy a specifikációinkban sok volt az alaptalan funkció, amikről igazából nem is tudtuk, hogy a felhasználó mit gondol, mennyire van rá szüksége. Ezért kezdtünk el Sprintekben gondolkodni. A Sprinteket User Story-k építik fel. Ezek olyan részfejlesztések, amelyek határideje napokban mérhető. Ezek teszik ki az 1-2 hetes Sprinteket. Tehát egy fejlesztési ciklus elején tudjuk, hogy mit szeretnénk elérni, mi a célunk.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 8.

A sales esete a konkrét igényekkel

Miután van felhasználói visszajelzés a sales-en keresztül, alá tudunk támasztani és priorizálni tudunk fejlesztendő funkciókat.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. június 18.

Így tanuljunk a hibáinkból és motiváljuk a csapatot egyszerre

Manapság a Retro a menő. Nem csak a nosztalgiázás élvezetét kell érteni ez alatt. A Retro nem mást takar, mint a retrospektív módszert. ( retrospektív = visszatekintő ) Visszatekintünk az elmúlt idők történéseire. Esetünkben az elmúlt heti történésekre.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. június 9.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül