A kommunikáció és a lojalitás

Mit tehetünk akkor, hogyha el szeretnénk küldeni valakit, de félünk, hogy az illető kényes adatokat töröl a rendszerből?

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 11. 26.
Tovább a teljes cikkhez
A kommunikáció és a lojalitás
A felelősségben tartás

A felelősségben tartás

Feladatot kiosztani nem egyszerű feladat. Hogyan tudjuk hatékonyan csinálni, hogy utána ne kelljen aggódnunk érte, hogyan halad?

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 11. 18.
Netikett: Belső kommunikáció a gyakorlatban!

Netikett: Belső kommunikáció a gyakorlatban!

IT szervezetként a kommunikációval foglalkozva elkötelezetten hisszük, hogy az információ áramlása a vállalaton belül és kívül meghatározza a szervezet jólétét. Legyen szó 2 vagy 100 fős cégről, csak együttműködéssel lehetséges fenntartani a folyamatos fejlődést. Hogy mennyire fontos a belső kommunikáció, itt egy tökéletes példa:

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 11. 10.
Több, mint egy személytelen szoftver

Több, mint egy személytelen szoftver

Kutatásaink azt mutatják, hogy a cégek 80%-a hallotta már azt a - lassan már - közhelyet, hogy “a digitalizáció meg tudja könnyíteni a napi munkát”. A helyzet az, hogy ezt megerősíti a BDO Magyarország tanulmánya, ami arra hívta fel a figyelmet, hogy mivel a munkaerőhiány várhatóan hosszú ideig fennálló probléma marad, a cégeknek számolniuk kell az egyszerűbb folyamatok automatizálásával.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 11. 07.
A könyvelői szakma, ahogy most ismerjük, megszűnik létezni!

A könyvelői szakma, ahogy most ismerjük, megszűnik létezni!

Múlt héten az Adótanácsadók Egyesülete által rendezett konferencián vettünk részt mint kiállító és mint előadó. Az esemény témája a digitalizáció volt. Több szempontból is eredményesnek bizonyult, de ami az egyik legérdekesebb volt, hogy láthattuk merre halad a könyvelői piac.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 09. 12.
Mindenkinek fontos a támogatás

Mindenkinek fontos a támogatás

Biztos sokan érezték már azt, hogy a birtokunkban lévő eszköz sokkal többre képes annál, mint amire használják. Előfordul ez mobiltelefonokkal, számítógépekkel, fényképezőgépekkel, stb.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 09. 04.
Saját szerveren működjön a levelezése egy cégnek vagy harmadik féltől vásárolja meg?

Saját szerveren működjön a levelezése egy cégnek vagy harmadik féltől vásárolja meg?

A cégeknek növekedésük során egyre több dokumentumot és emailt kell kezelniük. Ahhoz, hogy cégen belül a munkatársak megosztott dokumentumokat érjenek el és minden felhasználó a cégét képviselve tudjon levelezni, szükségük van egy levelezőrendszerre, és igény esetén egy közös, akár felhő alapú dokumentum tárhelyre.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 08. 28.
Miért váltsunk üzleti email címre?

Miért váltsunk üzleti email címre?

Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 08. 09.
Miért nem a “waterfall model”

Miért nem a “waterfall model”

A vízesés modell többszintes elképzelése a következőkből áll: rendszerkövetelmények majd szoftverkövetelmények tisztázása, ami után következik az elemzés majd a programtervezés és csak azután a kódolás. Ezt követi egy tesztelési fázis, mielőtt piacra bocsátanák a rendszert.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 21.
Apró szokások

Apró szokások

Pár saját gondolatot szeretnék kiemelni tömören, hogy mi milyen szokásokat vezettünk be saját magunknak. Egyáltalán, miért kellenek szokások a szervezeten belülre?

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 21.
Hogyan jelezzük a haladást az egész csapat számára?

Hogyan jelezzük a haladást az egész csapat számára?

Az előző cikkemben a quick winek, vagyis gyors győzelmek jelentőségét fejtettem ki.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 16.
Miért éri meg a ,,quick winek” mentén haladni?

Miért éri meg a ,,quick winek” mentén haladni?

Észrevettük az Onbox 2017 októberi indulása után, hogy a specifikációinkban sok volt az alaptalan funkció, amikről igazából nem is tudtuk, hogy a felhasználó mit gondol, mennyire van rá szüksége. Ezért kezdtünk el Sprintekben gondolkodni. A Sprinteket User Story-k építik fel. Ezek olyan részfejlesztések, amelyek határideje napokban mérhető. Ezek teszik ki az 1-2 hetes Sprinteket. Tehát egy fejlesztési ciklus elején tudjuk, hogy mit szeretnénk elérni, mi a célunk.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 08.
A sales esete a konkrét igényekkel

A sales esete a konkrét igényekkel

Miután van felhasználói visszajelzés a sales-en keresztül, alá tudunk támasztani és priorizálni tudunk fejlesztendő funkciókat.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 06. 18.
A Retro a menő

A Retro a menő

Nem csak a nosztalgiázás élvezetét kell érteni a cím alatt. A Retro nem mást takar, mint a retrospektív módszert. ( retrospektív = visszatekintő ) Visszatekintünk az elmúlt idők történéseire. Esetünkben az elmúlt Sprintre, ami általában a múlt hét.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 06. 07.

Próbálja ki most ingyen

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül