A könyvelői szakma, ahogy most ismerjük, megszűnik létezni!

Múlt héten az Adótanácsadók Egyesülete által rendezett konferencián vettünk részt mint kiállító és mint előadó. Az esemény témája a digitalizáció volt. Több szempontból is eredményesnek bizonyult, de ami az egyik legérdekesebb volt, hogy láthattuk merre halad a könyvelői piac.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 09. 12.
Tovább a teljes cikkhez

Mindenkinek fontos a támogatás

Biztos sokan érezték már azt, hogy a birtokunkban lévő eszköz sokkal többre képes annál, mint amire használják. Előfordul ez mobiltelefonokkal, számítógépekkel, fényképezőgépekkel, stb.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 09. 04.

Saját szerveren működjön a levelezése egy cégnek vagy harmadik féltől vásárolja meg?

A cégeknek növekedésük során egyre több dokumentumot és emailt kell kezelniük. Ahhoz, hogy cégen belül a munkatársak megosztott dokumentumokat érjenek el és minden felhasználó a cégét képviselve tudjon levelezni, szükségük van egy levelezőrendszerre, és igény esetén egy közös, akár felhő alapú dokumentum tárhelyre.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 08. 28.

Miért váltsunk üzleti email címre?

Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 08. 09.

Miért nem a “waterfall model”

A vízesés modell többszintes elképzelése a következőkből áll: rendszerkövetelmények majd szoftverkövetelmények tisztázása, ami után következik az elemzés majd a programtervezés és csak azután a kódolás. Ezt követi egy tesztelési fázis, mielőtt piacra bocsátanák a rendszert.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 21.

Apró szokások

Pár saját gondolatot szeretnék kiemelni tömören, hogy mi milyen szokásokat vezettünk be saját magunknak. Egyáltalán, miért kellenek szokások a szervezeten belülre?

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 21.

Hogyan jelezzük a haladást az egész csapat számára?

Az előző cikkemben a quick winek, vagyis gyors győzelmek jelentőségét fejtettem ki.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 16.

Miért éri meg a ,,quick winek” mentén haladni?

Észrevettük az Onbox 2017 októberi indulása után, hogy a specifikációinkban sok volt az alaptalan funkció, amikről igazából nem is tudtuk, hogy a felhasználó mit gondol, mennyire van rá szüksége. Ezért kezdtünk el Sprintekben gondolkodni. A Sprinteket User Story-k építik fel. Ezek olyan részfejlesztések, amelyek határideje napokban mérhető. Ezek teszik ki az 1-2 hetes Sprinteket. Tehát egy fejlesztési ciklus elején tudjuk, hogy mit szeretnénk elérni, mi a célunk.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 07. 08.

A sales esete a konkrét igényekkel

Miután van felhasználói visszajelzés a sales-en keresztül, alá tudunk támasztani és priorizálni tudunk fejlesztendő funkciókat.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 06. 18.

A Retro a menő

Nem csak a nosztalgiázás élvezetét kell érteni a cím alatt. A Retro nem mást takar, mint a retrospektív módszert. ( retrospektív = visszatekintő ) Visszatekintünk az elmúlt idők történéseire. Esetünkben az elmúlt Sprintre, ami általában a múlt hét.

author
Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. 06. 07.

Próbálja ki most ingyen

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül