Bizalom nélkül nincs élet - interjú Csortos Jánossal

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 8.
Megosztás

„Most minden IGEN-ért ezerszer keményebben kell dolgozni, még akkor is ha én ugyanaz az ember vagyok, aki 1,5 hónapja is voltam.” Táv-interjú sorozatunk tizenegyedik részében Csortos Jánost, életbiztosítási tanácsadót kérdeztük.

Csortos János

Ki Csortos János?
Csortos János vagyok, a Generali elmúlt évtizedének egyik legsikeresebb életbiztosítási tanácsadója.

Emberileg hogyan éled meg napjainkat?
Nehezen viselem a bezártságot, társaságkedvelőként embert próbáló a fizikai kontaktok hiánya.

Hogyan éled meg szakmailag?
11 év alatt épült fel az az állomány, amiért szakemberként felelősséget kell vállalnom. A célom, hogy egy ilyen nehéz időben is összetartsam. Ügyfeleimnek, ha lehetséges még jobban érezniük kell, hogy mind a Biztosító, mind én teljes mértékben mellettük állunk. Tartjuk magunkat vállalt kötelezettségeinkhez.

Hogyan kezeled a kialakult helyzetet a munkád során, csak az ami publikus?
Az életbiztosítási szakma bizalmi alapú, melyet minden egyes Ügyfelemnél személyesen szereztem meg. Ennek a bizalomnak próbálok érvényt szerezni a digitális térben, online jelenléttel és annak ígéretével, hogy a személyes találkozásra is sort kerítünk, ahogy lehetséges. De azt tudni kell, hogy a bizalom jóval nehezebben épül online, mert az emberek nem támaszkodhatnak a személyes megérzéseikre. Nem érezhetik az emberből kisugárzó őszinteséget, erőt. Most minden IGEN-ért ezerszer keményebben kell dolgozni, még akkor is ha én ugyanaz az ember vagyok, aki 1,5 hónapja is voltam.

Milyennek látod az általad képviselt szervezetet 3 - 6 hónap múlva?
3 - 6 hónap múlva, ha a válság teljes megoldását nem is, de az általa okozott pre-apokaliptikus sokk elmúlását mindenképpen várom. Hiszem, hogy addigra visszakapjuk azt a személyes szabadságot, amit ez a helyzet elvett mindannyiunktól. Várom annak a lehetőségét, hogy újra találkozhassam az Ügyfeleimmel.

Mit üzennél annak, aki most nem tudja mihez kezdjen?
Annak, aki most nem tudja mihez kezdjen azt üzenném, hogy az emberek vásárlási szokásai, döntéshozatali mechanizmusai, igényei nem változtak. Ha lehet, még nagyobb szükség van az általunk nyújtott segítségre, úgy megtakarítási, mint biztosítási védelmi fronton. Legyen most a legfontosabb az egészségünk megőrzése, mert az újraindulással sosem látott piaci lehetőségek fognak megnyílni előttünk. Kitartás kívánok mindenkinek!

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 8.

Lehessen ránk számítani! - interjú Szőllősi Katával

„Azt gondolom, a Covid-19 lecsengése után a mostani megnyilvánulásaink egyfajta szűrő szerepét fogják betölteni, ezért kétszer is meggondolom, mit és hogyan állítok ennek kapcsán - és mindenkit ugyanerre buzdítok.” Táv-interjú sorozatunk tizedik részében Szőllősi Katát, kommunikációs szakértőt kérdeztük.

Augusztini Krisztián
Sales támogató
2020. május 5.

Színjáték az élet - interjú Holczinger Szandrával

„A kezdeti időszakban nagyon nehezen viseltem, hogy a pörgős színházi élet, a próbák és előadások kavalkádjából egyik pillanatról a másikra otthon találtam magam a négy fal között.” Táv-interjú sorozatunk kilencedik részében Holczinger Szandrát, színésznőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 1.

Mégiscsak analóg lények vagyunk - interjú Orosz Gáborral

„A fejlődés folyamatos, és ezekben a napokban a legtöbb szervezet túlélése azon múlik, hogyan adoptálódik a folyamatos változásokhoz. Ezeket a változásokat pedig folyamatos tanulással lehet lekövetni.” Táv-interjú sorozatunk nyolcadik részében Orosz Gábort, termékfejlesztési vezetőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 28.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül