Babonák és hiedelmek az üzleti világban

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 13.
Megosztás

Péntek 13-a alkalmával arra gondoltunk, összegyűjtünk néhány olyan hiedelmet a világ különböző tájáról, amit az üzleti élettel kapcsolatosan tartanak.

Babona ellen

  • A filippínó babona szerint pöttyös mintázatú ruhák viselése szerencsés, mivel a kerek forma vélhetően gazdagságot és szerencsét hoz.

  • Míg egyesek úgy vélik, hogy egy adott ruha darabjuk szerencsés, mások csecsebecsékkel rendelkeznek, mint például egy speciális toll, amelyet mindig a szerződések aláírásához használnak vagy ékszer amit viselnek a fontosabb eseményeken. Bár az ilyen furcsaságok mögött nincs logika, önbizalom növelő hatással bírnak.

  • Az orosz folklór szerint nem szabad a szobában fütyülni, ugyanis ezzel kitessékeljük a pénzt.

  • Ha Csehországban folytat üzleti tevékenységet tegyen néhány halpikkelyt a zsebébe. Sokan úgy vélik, hogy a gazdagság és a pénz szimbóluma, amely biztosítja, hogy soha ne fogyjon el a készpénz. Állítólag ez a hit az ezüstpénzekhez való hasonlóságukból fakad.

  • Japánban sok ember úgy véli, ha egy origami békát tesznek a pénztárcájukba az elősegíti a jó szerencsét, és a pénz visszatér oda.

  • Ha Franciaországban vesz részt üzleti vacsorán ne helyezze a kenyeret fejjel lefelé az asztalra. Sokan úgy gondolják, hogy az így elhelyezett étel szegénységet és éhséget okoz számukra, ami határozottan nem jó üzenet egy üzlet megkötése előtt.

  • Spanyolországban úgy tartják balszerencsés, ha először bal lábbal lépünk be egy szobába. Ha valaha üzleti ügyben jár az országban, érdemes ügyelnie rá amikor belép a találkozóra.

Érdekesség, hogy a kölni egyetem által végzett kísérletek azt mutatták, hogy a babonák hozzájárulhatnak a teljesítmény növeléséhez.

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 13.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Az elégedett ügyfelek nem nézik meg versenytársa ajánlatait

Leegyszerűsítve a vevői elégedettség azt jelenti, hogy az emberek mennyire elégedettek az Ön vállalkozásától kapott termék vagy szolgáltatás minőségével.A vevői visszajelzések gyűjtésének egyik leghatékonyabb módszere a felmérések.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.

Miért hasznos a home office munkavégzés?

Amikor a munkáltatók a távmunka lehetőségét nyújtják, azzal mindenki nyer. Természetesen vannak olyan pozíciók, amit feltétlenül az irodában ülve kell betölteniük. De a technológiának és a rugalmasságot átfogó perspektívák váltásának köszönhetően nyugodtan mondhatjuk, hogy jelenleg a távmunka korát éljük.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.

Miért hasznos a címtár funkció?

Korábbi bejegyzéseinkben már bemutattuk az Onboxban található naptár és feladatlista funkciókat és azt, hogy ezek hogyan tudják megkönnyíteni a mindennapi munkavégzést. Most a címtár és a hozzáadott crm funkciók működését szeretnénk megismertetni és azt, hogy mire tudjuk használni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 3.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét