Év végi nagytakarítás
A legtöbb vállalkozás már a karácsony előtti napokban leáll és egészen az újévig egy-két hetes szabadságot tart. Viszont nem mindegy, hogy a szünet után milyen munkakörnyezetbe térünk vissza dolgozni. Összegyűjtöttünk néhány ötletet, amit érdemes kipróbálni, annak érdekében, hogy energikusan és rendezetten kezdhessük a munkát az új évben is.
Íróasztalok tisztántartása
A téli időszak az influenza és egyéb vírusok kedvenc évszaka, ezért ajánlott, különösen a jelenlegi helyzetben még jobban odafigyelni a munkaállomások tisztántartására. Függetlenül attól, hogy bejár az irodába vagy home officeban dolgozik érdemes a mindennapos fertőtlenítés helyett, egy alapos takarítást és rendrakást végezni. Pakoljon le mindent az asztaláról, szelektálja azt amire már nincs szüksége, így csak a valóban hasznos dolgok foglalják majd a helyet. Az új évre motivációs szövegeket és idézeteket is elhelyezhet az asztala körül, ha úgyérzi ez segíthet visszarázódni a munkába.
Tegye rendbe a levelezését
Ürítse ki a spam és a kuka mappákat és törölje azokat az üzeneteket, amiket feleslegesen tárol a piszkozatok között. A beérkezett üzeneteketben hozzon létre címkéket például annak megfelelően miaz amivel még jövőre is lesz dolga. Hiszen a címkék segítenek csoportosítani a leveleket például téma, feladó, fontossági sorrend szerint.
Az Onboxban az alábbi lépéseket követve tud címkét tenni egy beérkezett üzenetre:
Kattintson rá az email előtt található négyzetre, ami által a levél ki lesz választva. Egyszerre több emailt is kiválaszthat, ha azonos címkével szeretné ellátni őket.
Kattintson a felső sávban középen megjelenő Címkézés ikonra, majd a megjelenő címkék közül válassza ki, hogy melyikhez szeretné hozzáadni a levelét/leveleit. Egy levélhez több címke is tartozhat.
Előkészületek
Érdemes automatikus válaszüzenetet beállítani, amit azok kapnak meg, akik a szabadság alatt e-mailt írnak. Ebbe az üzenetbe érdemes beleírni, hogy meddig tart a szabadság, illetve, hogy sürgős esetben ki az ügyeletes munkatárs.Valamint célszerű átnézni a jövő évi naptárt és előkészülni azokra a megbeszélésekre, ügyfél találkozókra, amik a szabadság utáni napokban lesznek esedékesek. Sokkal gördülékenyebben lehet visszaszokni a munkába, ha kapkodás és a tengernyi feladat elvégzése helyett, a már elkészített dokumentumokat kell átolvasni.
Ugye Ön sem szeretné takarítással kezdeni az új év első munkanapját?
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊