Miért váltsunk üzleti email címre?
Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.
Elfogadjuk, majd este amikor hazaértünk átgondoljuk a napot. Elővesszük a névjegyét és próbáljuk előhívni a beszélgetés emlékeit.
És egyszer csak meglátjuk a kártyán a következő kapcsolattartó címet:
Milyen érzés keletkezik bennünk?
A legtöbbekben valamiféle üres, csalódott, negatív érzés.
Azt az érzést kelti, hogy a személy vagy cég nem ért az üzlethez, nincsen igazán a hivatásához kötve.
Miért is?
Mert egy ingyenes levelezőrendszert használ a munkájához, ami nem profi. Gondoljunk csak bele:
Ha van egy @sajatceg.hu-s emailünk, az az embereket mindig a weboldalunkra emlékezteti.
A legviccesebb, amikor valaki marketing vagy márkaépítési tanácsadó és ingyenes levelezőt használ. Ennyi erővel egy hegy tetejére is kiállhatna és leordíthatná, hogy “Nem értek ahhoz amit csinálok!”.
Az ilyen kiáltásokat kell “meghallanunk” a szemünkkel.
Ha valami profinak és megbízhatónak tűnik, nagyobb eséllyel próbálják ki az emberek.
Ha valami nem tűnik profinak, az esély is alig van meg ahhoz, hogy kipróbálják és esetleg megszeressék, vagy üzleti partnerrel kapcsolatot építsenek.
Tehát nem elég profinak lenni, annak is kell látszani.