Miért váltsunk üzleti email címre?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 9.
Megosztás

Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.

névjegy

Elfogadjuk, majd este amikor hazaértünk átgondoljuk a napot. Elővesszük a névjegyét és próbáljuk előhívni a beszélgetés emlékeit.

És egyszer csak meglátjuk a kártyán a következő kapcsolattartó címet:

kovacs.adam.biztositas@freemail.hu

Milyen érzés keletkezik bennünk?
A legtöbbekben valamiféle üres, csalódott, negatív érzés.
Azt az érzést kelti, hogy a személy vagy cég nem ért az üzlethez, nincsen igazán a hivatásához kötve.
Miért is?
Mert egy ingyenes levelezőrendszert használ a munkájához, ami nem profi. Gondoljunk csak bele:

Ha van egy @sajatceg.hu-s emailünk, az az embereket mindig a weboldalunkra emlékezteti.

A legviccesebb, amikor valaki marketing vagy márkaépítési tanácsadó és ingyenes levelezőt használ. Ennyi erővel egy hegy tetejére is kiállhatna és leordíthatná, hogy “Nem értek ahhoz amit csinálok!”.

Az ilyen kiáltásokat kell “meghallanunk” a szemünkkel.
Ha valami profinak és megbízhatónak tűnik, nagyobb eséllyel próbálják ki az emberek.
Ha valami nem tűnik profinak, az esély is alig van meg ahhoz, hogy kipróbálják és esetleg megszeressék, vagy üzleti partnerrel kapcsolatot építsenek.
Tehát nem elég profinak lenni, annak is kell látszani.

Megosztás

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 9.

Miért nem a “waterfall model”

A vízesés modell többszintes elképzelése a következőkből áll: rendszerkövetelmények majd szoftverkövetelmények tisztázása, ami után következik az elemzés majd a programtervezés és csak azután a kódolás. Ezt követi egy tesztelési fázis, mielőtt piacra bocsátanák a rendszert.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 21.

Apró szokások

Pár saját gondolatot szeretnék kiemelni tömören, hogy mi milyen szokásokat vezettünk be saját magunknak. Egyáltalán, miért kellenek szokások a szervezeten belülre?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 21.

Hogyan jelezzük a haladást az egész csapat számára?

Az előző cikkemben a quick winek, vagyis gyors győzelmek jelentőségét fejtettem ki.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 16.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül