Mitől lesz az Onbox egy emberközeli szoftver?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 7.
Megosztás

Kutatásaink azt mutatják, hogy a cégek 80%-a hallotta már azt a - lassan már - közhelyet, hogy “a digitalizáció meg tudja könnyíteni a napi munkát”. A helyzet az, hogy ezt megerősíti a BDO Magyarország tanulmánya, ami arra hívta fel a figyelmet, hogy mivel a munkaerőhiány várhatóan hosszú ideig fennálló probléma marad, a cégeknek számolniuk kell az egyszerűbb folyamatok automatizálásával.

digitalizacio

A munkaerőhiányt állami szinten is kutatják és próbálják megoldani. Gazdasági szervezetek harcolnak vele vagy éppen védekeznek ellene. Számos tényező okozhatja egyszerre, úgy mint a demográfia, a bérváltozás, a munkaerő mobilitási és képesítési problémái, stb..
Éppen ezért a kialakult helyzetet is több dolog kezelheti, mint a digitalizáció, a szervezetfejlesztés vagy a munkaerő fejlesztése. Most a digitalizációról szeretnénk beszélni, ami a legtöbbet használt szó újítások terén a köztudatban.

De a cégek legtöbbje ezt még nem lépte meg…
Hogy miért?
Mert nem tudták hol kezdjék.
Nem volt meg erre a megfelelő tudás, és mint tudjuk, a tudás embernél van és egy ember foglalkoztatása csak erre a célra sokba kerül. Ám mielőtt belekerülnénk a mókuskerékbe, hogy mégiscsak embert kell megfizetni hozzá, lépjünk kettőt hátra.

Mi is az az Onbox?

Nyilván mindenki találkozott már levelezéssel, naptárral, címtárral és tárhellyel. És sokunk napi rendszerességgel is használ ilyeneket.

Ám az Onbox ennél több. Egy rendszer ami azzal a küldetéssel jött létre, hogy a KKV-k napi működésének alapjává váljon.

Itt kap hatalmas szerepet a küldetésünk. Mert nem egy hideg szoftvert kínálunk. Mi ottvagyunk az első lépéstől kezdve és segítünk a rendszer beállításában. Bármikor elérhetnek minket, a magyar nyelvű ügyfélszolgálatunk révén biztosak lehetnek benne, hogy egyből szót értenek velünk. Nem fognak kikötni a tizedik gombnyomás után egy külföldi ügyfélszolgálatosnál.
A cégek amelyek igénylik, ellátogatunk hozzájuk vagy távolról videókonferencián beszélgetés és megismerjük a folyamatokat, azokba segítünk beilleszteni az Onbox rendszerét és megmutatjuk, hogyan tudják a leghatékonyabban kihasználni annak előnyeit.
Ott leszünk és értéket, tudást adunk át közvetlenül,ezzel az egyszerű rendszerrel.

Tehát a cégek rendelkezésére állunk teljes valónkkal attól a pillanattól kezdve, hogy eldöntik, szeretnének velünk dolgozni.

Megosztás

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 7.

Mindennapi vezetés: kíméljük meg magunkat

A cégük, illetve vállalkozásuk ott tart, ahol fél évvel ezelőtt tervezték?… És hol fognak tartani 6 hónap múlva? Látják e a szép jövő ígéretét, vagy a napi gondok egyszerűen beárnyékolják a lehetőségeket?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. október 18.

A kis vállalkozások költségcsökkentő lehetősége

Cégek esetében az email cím olyan, mint az első kézfogás: megalapozza a rólunk kialakított képet.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. október 5.

A könyvelői szakma, ahogy most ismerjük, megszűnik létezni!

Múlt héten az Adótanácsadók Egyesülete által rendezett konferencián vettünk részt mint kiállító és mint előadó. Az esemény témája a digitalizáció volt. Több szempontból is eredményesnek bizonyult, de ami az egyik legérdekesebb volt, hogy láthattuk merre halad a könyvelői piac.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. szeptember 12.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül