Együtt, de mégis külön

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.
Megosztás

Először is tisztáznunk kell, a home officeban dolgozóktól nem elvárható a szigorú irodai 9-től 17 óráig tartó munkaidő. Ez a munkarend egyszerűen nem így működik. Mivel az emberek nem ugyanabban az irodában tartózkodnak, nem ugyanabban az időszakban töltik le a 8 órás munkaidejüket, így nehezebb a projektek összehangolása. Ezért szükséges, hogy határidőket szabjunk és szigorú adminisztrációt vezessünk az elvégzendő feladatokról. Ezeket a koordinációkat betartva gördülékenyen tud haladni a munka.

együtt digitálisan

A kapcsolattartás már nem olyan alap, mint eddig volt

Az adminisztráció mellett a másik fontos pont amit érteni kell, az a kapcsolattartás.
Otthoni munka végzésben, főleg a jelenlegi helyzetben, az emberek magányosnak érezhetik magukat és könnyen depressziós hangulatba eshetnek. Épp ezért van arra szükség, hogy a csapattagok ne csak írásban, hanem hang vagy videóhívásban is kommunikáljanak egymással
Ennek hiányában, visszatérve az irodába idegennek érezhetik az őket akár évek óta körülvevő kollégákat.
Ha a projekt engedi osszunk meg olyan fájlokat, amit a megbeszélés közben a résztvevők közösen tudnak szerkeszteni, ezzel is erősítve a közös munkát és a csapatszellemet.

Otthonról lehetséges könnyebben

Ha a munkatársainkon először teljesítmény romlást veszünk észre nem kell azonnal kétségbe esni. Ahogy szokták mondani, minden kezdet nehéz, így azoknak a kollégáknak akik számára mind ez idáig ismeretlen volt az otthoni munkavégzés adjunk egy kis időt és bele fognak rázódni a megváltozott munka körülményekbe.

Felmérések szerint akár 30%-kal hatékonyabb lehet az otthoni munkavégzés az irodaival szemben.

És a végére pár etikett szabály:

  • 5-10 fős videóhívásoknál némítsd le a mikrofonod, ha épp nem beszélsz, nem kifejezetten kellemes hallgatni mindenki háttérzaját.
  • Használj fülhallgatót a visszhangok elkerülésének érdekében.
  • A videóhívásokhoz olyan platformot válasszunk amely minden résztvevőnek egyszerűen elérhető
  • Előre hívjuk meg a résztvevőket vagy akár a naptárba is felvehetjük a megbeszélést.

Ha szeretnél még több bevált praktikát megismerni csatlakozz ehhez a facebook csoporthoz és kövess minket a facebook oldalunkon !

Forrás: https://tinyurl.hu/cdk8/

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Egy értékesítési vezető meglátásai a kialakult helyzetről

Magó Botond vagyok! Több, mint 10 éve vállalkozó, és ennek az időszaknak több, mint a 90% -át teljesítménybéres tanácsadóként, értékesítőként végeztem. Pénzügyi és IT területen is sikeres lehettem, amiért hálás vagyok. Voltam iroda és ügyvezető, területi értékesítési vezető, business coach, de bármerre is sodort az élet mindig értékesítési területen maradtam.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 23.

Home Office - A munka nem áll meg, csak átalakul

A koronavírus terjedésével elsősorban azok a cégek, ahol többnyire irodai munkát végző munkatársak dolgoznak, már át is álltak az új munkarendre. De mire is kell odafigyelnünk, hogy hatékony legyen az otthoni munkavégzés? És a felettesünk se kételkedjen benne, hogy munkával töltöttük a napot?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 18.

Így dolgozzunk okosan

Egy olyan történetet hoztunk Önöknek, ami segít rámutatni, hogy mi hogyan építettünk okosabb szervezetet!
Ebben a történetben a főszereplők a kollégáink, akikkel nagyot szerettünk volna alkotni, és akik most is azon vannak, hogy jobbá tegyék a rendszerünket.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. december 6.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét