A megmaradás a tét - interjú Gulyás Józseffel

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 25.
Megosztás

"Rá kellett jönnöm, hogy a fontosnak vélt ügyek néha két mondattal telefonon vagy online is elintézhetők." Táv-interjú sorozatunk első részében Gulyás Józsefet, a KKVHÁZ vezetőjét kérdeztük.

Gulyás József, a KKVHÁZ vezetője

Ki Gulyás József? Hogyan mutatnád be önmagad 5 szóban vagy egy bővített mondatban?
Gulyás József vagyok, a KKVHÁZ vezetője. Ez a közösség egy olyan innováció, ahol a szektort érintő problémákat beszéljük meg, moderált és vezetett környezetben.
Ez a szervezet a kis és középvállalkozások iránti hitem, és szeretetem jelképe.

Emberileg hogyan éled meg napjainkat?
Szomorúan látom, hogy milyen felkészületlen az emberiség egy ilyen helyzetben, Amikor elül a vihar, újra kell értelmeznünk mindent, amit eddig tettünk és azt is, hogyan cselekszünk a jövőben.

Hogyan éled meg szakmailag?
Ez igazi kihívás. Még olyanok is megmozdulnak, akikre már legyintett a szakma. Nem kicsi a tét: a megmaradás. De legnagyobb nehézségek közepette mutatkozik meg, az emberek igazi értéke.

Hogyan kezeled a kialakult helyzetet a munkád során, csak az ami publikus?
Igyekszem változtatni régi idők szokásain, szemléletein. Igyekszem minden nap egy kicsit jobb lenni, mint előtte. Hatékonyabban kommunikálni, mert rá kellett jönnöm, hogy a fontosnak vélt ügyek néha két mondattal telefonon vagy online is elintézhetők.

Milyennek látod az általad képviselt szervezetet 3 - 6 hónap múlva?
Ez az idő megmutatja a gazdaságunk törékenységét. Kicsit olyan ez, mint a Titanic. Mindenki hitte, hogy elpusztíthatatlan, de a természet másként látta. Remélem az új generáció, amikor lehetőséget kap a gazdaság alakítására, új szabályokat, és új szemléletet hozz magával (jobb hajókat épít).

Mit üzennél annak, aki most nem tudja mihez kezdjen?
Először a saját szívét erősítse meg, utána a családjáét, majd az embereiét. Utána velük közösen keressen kapcsolatot és ha kell segítséget.

A fotó forrása itt tekinthető meg.

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 25.

Együtt, de mégis külön

Először is tisztáznunk kell, a home officeban dolgozóktól nem elvárható a szigorú irodai 9-től 17 óráig tartó munkaidő. Ez a munkarend egyszerűen nem így működik. Mivel az emberek nem ugyanabban az irodában tartózkodnak, nem ugyanabban az időszakban töltik le a 8 órás munkaidejüket, így nehezebb a projektek összehangolása. Ezért szükséges, hogy határidőket szabjunk és szigorú adminisztrációt vezessünk az elvégzendő feladatokról. Ezeket a koordinációkat betartva gördülékenyen tud haladni a munka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.

Egy értékesítési vezető meglátásai a kialakult helyzetről

Magó Botond vagyok! Több, mint 10 éve vállalkozó, és ennek az időszaknak több, mint a 90% -át teljesítménybéres tanácsadóként, értékesítőként végeztem. Pénzügyi és IT területen is sikeres lehettem, amiért hálás vagyok. Voltam iroda és ügyvezető, területi értékesítési vezető, business coach, de bármerre is sodort az élet mindig értékesítési területen maradtam.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 23.

Home Office - A munka nem áll meg, csak átalakul

A koronavírus terjedésével elsősorban azok a cégek, ahol többnyire irodai munkát végző munkatársak dolgoznak, már át is álltak az új munkarendre. De mire is kell odafigyelnünk, hogy hatékony legyen az otthoni munkavégzés? És a felettesünk se kételkedjen benne, hogy munkával töltöttük a napot?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 18.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül