Így lehetsz a meetingek királya

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 14.
Megosztás

Veled is előfordult már, hogy egy meetingen ülve azon gondolkodtál mennyi egyéb hasznos feladatot elvégezhetnél ezalatt az idő alatt? Vagy az előző heti problémák átbeszélésétől elkanyarodtatok a hétvégi menühöz? Ezzel akár megduplázva a megbeszélés időtartamát?

Mutatunk pár olyan trükköt, amik alkalmazásával az ehhez hasonló problémák könnyebben kiküszöbölhetőek.

Erős jelszó

Minden megbeszélésen szükség van egy felelős személyre, aki koordinálja a megbeszélés témáját, tartja a fókuszt és nem engedi, hogy más irányba kanyarodjon a beszélgetés.

Meeting előtt érdemes a résztvevőket értesíteni a megbeszélendő témáról és annak érintett pontjairól. Ehhez remekül használható az Onbox Feladatlista funkciója, aminek segítségével körbe tudjuk küldeni a megbeszélés feladatait.

Ha van olyan dokumentum, aminek átolvasása sok időt vesz igénybe, de a meeting eredményességéhez szükséges tisztában lenni a tartalmával érdemes előtte megosztani a meeting résztvevőivel, időt hagyva a tanulmányozására. Ehhez remek partner lehet az Onbox tárhely funkciója.

Hosszabb meetingek esetén érdemes idősávokat létrehozni, ezzel is támogatva a meeting valódi célját és kizárólag a megbeszélendő pontok érintését.

A lehető legkevesebb résztvevőt hívjunk meg a megbeszélésre. Tedd fel magadnak a kérdést. Valóban az összes tervezett résztvevőre szükség van a meetingen? Minél több résztvevő van, annál könnyebben elveszhet a fókusz a valódi **célról.

Ne késs! És ne foglalkozz a késéssel!** Akár egy ember 5-10 perces késése is felboríthatja és hátráltathatja a többi résztvevő időbeosztását, hiszen minél később kezdődik, annál tovább tart a megbeszélt időponthoz képest. Ezért ne várj a későkre, mindig kezd pontosan a meetinget.

Kerüld a multitaskingot. A Harvard Business Review felmérése szerint 40% csökken a koncentrációs készség, ha a meeting közben valami más tevékenységet is végzünk, például e-mailt írunk, smst olvasunk stb… Ezért próbáld meg minél jobban kiiktatni a multitaskingot a megbeszélésekről és hívd fel erre a résztvevők figyelmét is.

Q&A. Érdemes jegyzetelni a téma megbeszélése közben érkező gondolatokat és kérdéseket. A meeting végén pedig néhány percben átbeszélni azokat, hiszen legalább annyi információt tartalmaznak, mint a meetingen elhangzottak.

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 14.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

7 üzleti protokoll tipp

Első benyomás csak egy van, és az első pár másodpercen akár egy potenciális ügyfél megszerzése állhat vagy bukhat. Éppen ezért érdemes tisztában lenni azokkal a praktikákkal, amelyek segítik a megfelelő magatartást minden szakmai környezetben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 10.

E-mail jelszavak biztonsága

Napjainkban egyre több helyen kell jelszóval védeni személyes adatainkat, információinkat. De vajon mit kell észben tartanunk, ha a lehető legbiztonságosabb jelszót szeretnénk választani?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 7.

Egy sikeres vezető legfontosabb készségei

Ahhoz, hogy valaki vezető legyen nem a kinevezés szükséges, hanem azok a készségek amik azzá teszik őt. Ezekből a tulajdonságokból gyűjtöttünk össze most egy párat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 3.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét