Mindennapi vezetés: kíméljük meg magunkat
A cégük, illetve vállalkozásuk ott tart, ahol fél évvel ezelőtt tervezték?… És hol fognak tartani 6 hónap múlva? Látják e a szép jövő ígéretét, vagy a napi gondok egyszerűen beárnyékolják a lehetőségeket?
A tény az, hogy a piac mindig rámutat egy szervezet hibáira, és minél nagyobb a gazdasági nyomás, ezek a hibák annál érzékenyebben érintik a cég napi működését. Már egy ideje bekúszott az életünkbe a munkaerőhiány jelensége, ami vagy így vagy úgy, de mindenkit érint...
...mert küzdeni kell az értékes emberekért!
...mert küzdeni kell a megtartásukért!
...mert küzdeni kell, hogy visszaverjük a konkurenciát!
Mindeközben a növekvő elvárások és teljesítménykényszer hatására nőnek a terhek rajtunk és a kollégáinkon és a végletekig hajszoljuk önmagunkat!
Azaz vagy bírjuk, vagy eltörünk!
Ha a kedves Olvasónál is hasonló gondok vannak, akkor érdemes változtatni az eddigi szokásokon, mert azok a sablonok, amik eddig működtek, nem biztos, hogy ezután is fognak. A világban elképesztően jó dolgok válnak semmivé, csupán azért, mert nem sikerült a piac kihívásainak megfelelni.
Persze a változás nem mindig könnyű, mert változni kényelmetlen.
A szervezetfejlesztés pontosan ezért kezdődik egy nézőpontváltással!
Másképpen kell látni a nehézségeket. Pontosabban meg kell látni a nehézségekben a lehetőséget.
Mi valljuk, hogy a digitalizáció nem cél, hanem eszköz! Amivel vagy élünk, vagy ...
Az Onbox egy olyan eszköz a csapatok számára, ami segít átláthatóbbá és egyszerűbbé tenni a kommunikációt!
Megfizethető profizmus a kezdetektől
Cégek esetében az email cím olyan, mint az első kézfogás: megalapozza a rólunk kialakított képet.
Ez költséggel jár, így szerettük volna, ha az induló vállalkozásoknak már megadatik egy lehetőség arra, hogy képviseljék a cégüket.
Ezért olcsóbban kínáljuk a rendszerünket, mint versenytársaink. Szintén nem kell megemlítenem egy rendszergazda költségeit, aki a céges levelezéssel és adattárolással foglalkozik, hogy mindig működjön minden. Ez akkor nehéz főleg, ha nehezen találunk ugyebár szakembert. Ez a költség az Onbox használata esetében nem jelentkezik. Profizmust kínálunk a mindennapi csapatmunkához az első lépéstől kezdve.
Együtt fejlődünk a cégekkel
Ez azt jelenti, hogy amikor már nagyobb cégről van szó, akkor is a konkurenciánál 35-40%-kal olcsóbb árat tudunk kínálni, cserébe mi azon leszünk, hogy az együttműködés hosszútávon fennmaradjon és a visszajelzések alapján személyreszabott fejlesztésekkel kínáljunk megoldást a problémákra.
Már az előzetes igényfelmérések alapján is egy csomó funkció belekerült a rendszerbe. Ezek közül néhány alap és megszokott, néhány pedig egyedi, amivel csak mi rendelkezünk.
Szervezetben gondolkodunk
A Címtárunk közös cégen belül és többféle módon lehet benne információkat tárolni, hogy fenntartsunk benne egy ügyfél és kolléga-adatbázist.
Gyorsan lehet létrehozni Feladatlistákat, amikkel egy projekt alakulását nyomon tudjuk követni és az időnk nem a végeláthatalan hosszú levelek böngészésével fog telni.
A kollégákat ha akarjuk a napunkba bevonhatjuk és könnyen láthatjuk a naptárban az időbeosztásukat, így nem kell levélben beszélgetni arról, mikor beszélgessünk...
Szívügyünk a biztonság, és miután azt tapasztaltuk, hogy sokan küzdenek a tárhelyek és megosztások bonyolultságával, megelégeltük és átláthatóvá tettük. Szűrni tudunk egy kollégára, hogy milyen adatokat ér el, és ezt két gombnyomással meg tudjuk szüntetni. Ez abból a jelenségből jött, hogy sokan féltek, hogy egy esetleges elbocsátásnál a kolléga kényes adatokhoz fér hozzá és azokkal visszaélhet.
Ha érdekli, az Ön vállalkozásában milyen költségeket tud megspórolni az Onbox és hogyan illeszthető be a folyamataiba, vegye fel velünk a kapcsolatot!