Értékesítés támogatása CRM funkciókkal
Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.
Éppen ezért a címtár, nem egyszerűen adatok összessége. A címtár az Ügyfelek és a cég közös történetének jegyzéke.
Az Onbox címtára arra lett kitalálva, hogy az Ügyfelekkel kapcsolatos eseményeket, leveleket, jegyzeteket, feladatlistákat, illetve a fontosabb megjegyzéseket egyetlen helyen kezelje. Lényegében a legfontosabb interakciókat kezeli egy helyen.
Hogyan működik?
Ha már rendelkezik céges címtárral akkor az adatokat lehet költöztetni, ha pedig induló vállalkozása van akkor új névjegyeket lehet létrehozni.
Az új névjegyek létrehozása során a lépések a következők:
- Hozzunk létre egy új névjegyet a ,,Saját” címlistában, és töltsük fel adatokkal, mint a cégnév, telefonszám, email, stb.
Tipp: A megjegyzésbe rögzíthetjük a tapasztalatainkat, történetünket az Ügyfelekkel kapcsolatban. Ennek azért van jelentősége, mert az Ügyfél számtalan módon kapcsolódhat a céghez, de értékesítés szemszögéből vannak döntő tényezők. Pl.: Az Ügyfélnek nagyon fontos a határidők betartása, Az Ügyfél magázódik és az udvarias kommunikációt várja el.
- Ha létrehoztuk az új névjegyet, és felvettünk minden adatot, akkor lehetséges csoportosítani az Ügyfeleket bármilyen státusz szerint. Az Ügyfelek csoportosítása akkor igazán hasznos, ha több tevékenysége van Felhasználónak, vagy projektmunkákban vállal szerepet, és szeretné külön választani a két terület kapcsolati tőkéjét.
- A címkéhez rendelés, egy plusz lehetőség, hogy az Ügyfelet megkülönböztessük a csoport tagjaitól. Egy hasznos funkció ahhoz, ha emlékeztetni szeretnénk magunkat, illetve munkatársainkat.
A címtárban minden fontosabb adatra kereshetünk, legyen az telefonszám, email cím. Továbbá a későbbiekben az Ügyféltől beérkezett emailek megtalálhatóak lesznek az Ügyfél neve alatt, amennyiben a rögzített emailről kapunk üzenetet. Mindig a 6 legfrissebb üzenetváltás látható, de egy kattintással bővíthető a keresés.
A címtár használta hatékonyságot növel, mert kisebb eséllyel veszik el értékes információ, ezért mindenki számára hasznos.
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!