Értékesítés támogatása CRM funkciókkal

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.
Megosztás

Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.

CRM - Customer relationship manager

Éppen ezért a címtár, nem egyszerűen adatok összessége. A címtár az Ügyfelek és a cég közös történetének jegyzéke.

Az Onbox címtára arra lett kitalálva, hogy az Ügyfelekkel kapcsolatos eseményeket, leveleket, jegyzeteket, feladatlistákat, illetve a fontosabb megjegyzéseket egyetlen helyen kezelje. Lényegében a legfontosabb interakciókat kezeli egy helyen.

Hogyan működik?

Ha már rendelkezik céges címtárral akkor az adatokat lehet költöztetni, ha pedig induló vállalkozása van akkor új névjegyeket lehet létrehozni.

Az új névjegyek létrehozása során a lépések a következők:

  • Hozzunk létre egy új névjegyet a ,,Saját” címlistában, és töltsük fel adatokkal, mint a cégnév, telefonszám, email, stb.

Tipp: A megjegyzésbe rögzíthetjük a tapasztalatainkat, történetünket az Ügyfelekkel kapcsolatban. Ennek azért van jelentősége, mert az Ügyfél számtalan módon kapcsolódhat a céghez, de értékesítés szemszögéből vannak döntő tényezők. Pl.: Az Ügyfélnek nagyon fontos a határidők betartása, Az Ügyfél magázódik és az udvarias kommunikációt várja el.

  • Ha létrehoztuk az új névjegyet, és felvettünk minden adatot, akkor lehetséges csoportosítani az Ügyfeleket bármilyen státusz szerint. Az Ügyfelek csoportosítása akkor igazán hasznos, ha több tevékenysége van Felhasználónak, vagy projektmunkákban vállal szerepet, és szeretné külön választani a két terület kapcsolati tőkéjét.
  • A címkéhez rendelés, egy plusz lehetőség, hogy az Ügyfelet megkülönböztessük a csoport tagjaitól. Egy hasznos funkció ahhoz, ha emlékeztetni szeretnénk magunkat, illetve munkatársainkat.

A címtárban minden fontosabb adatra kereshetünk, legyen az telefonszám, email cím. Továbbá a későbbiekben az Ügyféltől beérkezett emailek megtalálhatóak lesznek az Ügyfél neve alatt, amennyiben a rögzített emailről kapunk üzenetet. Mindig a 6 legfrissebb üzenetváltás látható, de egy kattintással bővíthető a keresés.

A címtár használta hatékonyságot növel, mert kisebb eséllyel veszik el értékes információ, ezért mindenki számára hasznos.

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Egy mosoly többet mond minden szónál

A hangulatjelek mára behálózták a mindennapi kommunikációnkat, ám ez nem volt mindig így. A 40 évvel ezelőtti megjelenésük új trendet indított el az írott szövegek világában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 12.

Bizalom nélkül nincs élet - interjú Csortos Jánossal

„Most minden IGEN-ért ezerszer keményebben kell dolgozni, még akkor is ha én ugyanaz az ember vagyok, aki 1,5 hónapja is voltam.” Táv-interjú sorozatunk tizenegyedik részében Csortos Jánost, életbiztosítási tanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 8.

Lehessen ránk számítani! - interjú Szőllősi Katával

„Azt gondolom, a Covid-19 lecsengése után a mostani megnyilvánulásaink egyfajta szűrő szerepét fogják betölteni, ezért kétszer is meggondolom, mit és hogyan állítok ennek kapcsán - és mindenkit ugyanerre buzdítok.” Táv-interjú sorozatunk tizedik részében Szőllősi Katát, kommunikációs szakértőt kérdeztük.

Augusztini Krisztián
Sales támogató
2020. május 5.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét