Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.
Megosztás

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Időzített levél HR

Tegyük fel, a HR osztálynak értesítést kell küldenie hétfő kora reggel, azzal kapcsolatban, hogy új ügyvezető érkezik a céghez. A legtöbbünk életében a hétfő reggel a rohanásról, kapkodásról szól és nem a kora reggeli precíz levélküldésről. Ezért érdemes előkészíteni a hétfő délelőtti feladatokat.
Az Onbox egyszerű és nagyszerű időzített levél küldés automítizmusával előre be tudjuk állítani, a levél küldésének időpontját, hasonlóan, mint egy hírlevél küldés időzítését. Vegyük sorra a lépéseket.

Vegyük át gyakorlatban a lépéseket:

  • Először is szokásos módon megírjuk a levelet. Címzett, tárgy, szöveg.

  • Majd a küldés gomb helyett az óra ikonra kattintva beállítjuk a küldés időpontját. A megfelelő dátum és időpont kiválasztása után a ‘küldés időzítve’ gombbal aktiváljuk az e-mail időzítését. A levél küldése ütemezve felirat megjelenésével végeztünk is a feladattal.

Ezzel az egyszerű és nagyszerű funkcióval könnyedén tudjuk ütemezni a küldendő leveleket.

Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Átlátható dokumentumküldés

Nézzünk egy gyakorlati példát, milyen helyzetekben lehet hasznos a tárhely és a feladatlista funkció!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 19.

Értékesítés támogatása CRM funkciókkal

Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.

Egy mosoly többet mond minden szónál

A hangulatjelek mára behálózták a mindennapi kommunikációnkat, ám ez nem volt mindig így. A 40 évvel ezelőtti megjelenésük új trendet indított el az írott szövegek világában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 12.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét