Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?
Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.
Tegyük fel, a HR osztálynak értesítést kell küldenie hétfő kora reggel, azzal kapcsolatban, hogy új ügyvezető érkezik a céghez. A legtöbbünk életében a hétfő reggel a rohanásról, kapkodásról szól és nem a kora reggeli precíz levélküldésről. Ezért érdemes előkészíteni a hétfő délelőtti feladatokat.
Az Onbox egyszerű és nagyszerű időzített levél küldés automítizmusával előre be tudjuk állítani, a levél küldésének időpontját, hasonlóan, mint egy hírlevél küldés időzítését. Vegyük sorra a lépéseket.
Vegyük át gyakorlatban a lépéseket:
Először is szokásos módon megírjuk a levelet. Címzett, tárgy, szöveg.
Majd a küldés gomb helyett az óra ikonra kattintva beállítjuk a küldés időpontját. A megfelelő dátum és időpont kiválasztása után a ‘küldés időzítve’ gombbal aktiváljuk az e-mail időzítését. A levél küldése ütemezve felirat megjelenésével végeztünk is a feladattal.
Ezzel az egyszerű és nagyszerű funkcióval könnyedén tudjuk ütemezni a küldendő leveleket.
Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!