Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ
Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.
Így könnyedén tudjuk kezelni, mikor, melyik ügyfélnél kell jelentkeznünk, és egy régebbi ügyfélnél könnyen onnan tudjuk folytatni a munkát, ahol abbahagytuk. Illetve olyan információkat jegyezhetünk fel amivel még inkább személyre szabhatjuk a kommunikációt.
Nézzünk egy egyszerű példát. Értékesítőként az egyik legnagyobb fegyverünk az információ. Tegyük fel ügyfelünkkel telefonon beszélünk miközben a crm rendszerben megjegyzéseket írunk hozzá, majd a naptárunkba felvesszük az ügyféllel kapcsolatos feladatot.
Mutatjuk is, hogyan:
- Az e-mail fiókunkba bejelentkezünk, majd átlépünk a címtárba
- Megkeressük a megfelelő kontaktot
- Majd a személyes adatokra kattintva kiválasztjuk a megjegyzés opciót
- A megjegyzés boxba beírjuk a számunkra fontos információt, majd rákattintunk a mentés gombra
- Ezután átváltunk az aktivitás gombra, ahol kiválasztjuk az eseményeinket
- Kiválasztjuk az új eseményt és a naptárba felvesszük az ügyféllel kapcsolatos feladatot
- Beállítjuk az időpontot és a létrehozás gombra kattintva elmentjük
Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!