Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.
Megosztás

Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.

Így könnyedén tudjuk kezelni, mikor, melyik ügyfélnél kell jelentkeznünk, és egy régebbi ügyfélnél könnyen onnan tudjuk folytatni a munkát, ahol abbahagytuk. Illetve olyan információkat jegyezhetünk fel amivel még inkább személyre szabhatjuk a kommunikációt.

Kapcsolattartás és értékesítési információk tárolása a CRM-ben

Nézzünk egy egyszerű példát. Értékesítőként az egyik legnagyobb fegyverünk az információ. Tegyük fel ügyfelünkkel telefonon beszélünk miközben a crm rendszerben megjegyzéseket írunk hozzá, majd a naptárunkba felvesszük az ügyféllel kapcsolatos feladatot.

Mutatjuk is, hogyan:

  • Az e-mail fiókunkba bejelentkezünk, majd átlépünk a címtárba

CRM funkció a címtárban

  • Megkeressük a megfelelő kontaktot
  • Majd a személyes adatokra kattintva kiválasztjuk a megjegyzés opciót
  • A megjegyzés boxba beírjuk a számunkra fontos információt, majd rákattintunk a mentés gombra
  • Ezután átváltunk az aktivitás gombra, ahol kiválasztjuk az eseményeinket
  • Kiválasztjuk az új eseményt és a naptárba felvesszük az ügyféllel kapcsolatos feladatot
  • Beállítjuk az időpontot és a létrehozás gombra kattintva elmentjük

Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

Átlátható dokumentumküldés

Nézzünk egy gyakorlati példát, milyen helyzetekben lehet hasznos a tárhely és a feladatlista funkció!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 19.

Értékesítés támogatása CRM funkciókkal

Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét