Követhető feladatkiosztás a félreértések elkerülése végett
Veled is előfordult már, hogy nem tudtad követni kinek és mikorra ígérted valaminek a teljesítését? Elvesztél a teendő tengerében? Gondolj bele egy cég vezetésével mennyi feladat gyűlik össze nap, mint nap.
Nézzünk egy konkrét példát.
Tegyük fel húsok forgalmazásával foglalkozol és hentes üzletekbe szállítod az árut. SMS-ben kiosztod, hogy mikor és melyik üzletbe, milyen termékeket kell szállítani. A kollégáid véletlenül összekeverik a rendeléseket és az egyik üzletbe, sokkal nagyobb rendelést szállítanak, mint amit kérnek.
Ez hatalmas problémát jelent, hiszen a kiszállított húsokat kapacitás hiányában nem tudja tárolni az üzlet, így az összes kárba megy.
Megfelelő kommunikációs eszközök használatával egyszerűen kiküszöbölhetőek az ilyen és ehhez hasonló problémák. Például a feladatlista használatával.
Menjünk végig a feladatlista készítésének lépésein:
- A szokásos módon kiválasztjuk az új levél írását
- Majd megadjuk, az üzenet címzettjét, a tárgyat és az üzenet szövegét is
- Ezek után az eszköztárra kattintva kiválasztjuk a feladatlistát
- Elnevezzük a listát, majd a teendő hozzáadása gombra kattintva felvesszük a feladatokat vagy jelen esetben felsoroljuk a termékeket
- Ha ezzel végeztünk, mentjük a listát
- Majd a szokásos módon elküldjük a levelet
Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit! Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!