Követhető feladatkiosztás a félreértések elkerülése végett

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 29.
Megosztás

Veled is előfordult már, hogy nem tudtad követni kinek és mikorra ígérted valaminek a teljesítését? Elvesztél a teendő tengerében? Gondolj bele egy cég vezetésével mennyi feladat gyűlik össze nap, mint nap.

Nézzünk egy konkrét példát.
Tegyük fel húsok forgalmazásával foglalkozol és hentes üzletekbe szállítod az árut. SMS-ben kiosztod, hogy mikor és melyik üzletbe, milyen termékeket kell szállítani. A kollégáid véletlenül összekeverik a rendeléseket és az egyik üzletbe, sokkal nagyobb rendelést szállítanak, mint amit kérnek.
Ez hatalmas problémát jelent, hiszen a kiszállított húsokat kapacitás hiányában nem tudja tárolni az üzlet, így az összes kárba megy.
Megfelelő kommunikációs eszközök használatával egyszerűen kiküszöbölhetőek az ilyen és ehhez hasonló problémák. Például a feladatlista használatával.

Hentes áru rossz helyre

Menjünk végig a feladatlista készítésének lépésein:

  • A szokásos módon kiválasztjuk az új levél írását
  • Majd megadjuk, az üzenet címzettjét, a tárgyat és az üzenet szövegét is
  • Ezek után az eszköztárra kattintva kiválasztjuk a feladatlistát
  • Elnevezzük a listát, majd a teendő hozzáadása gombra kattintva felvesszük a feladatokat vagy jelen esetben felsoroljuk a termékeket
  • Ha ezzel végeztünk, mentjük a listát
  • Majd a szokásos módon elküldjük a levelet

Feladatlista készítése és kiosztása

Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit! Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 29.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ

Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.

Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

Átlátható dokumentumküldés

Nézzünk egy gyakorlati példát, milyen helyzetekben lehet hasznos a tárhely és a feladatlista funkció!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 19.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét