Uralkodj a káosz felett - Jegyzetkezelés rendszerezve
A legtöbb levelezési rendszerben a piszkozat mappa egyet jelent a senkiföldjével, ahol a félbehagyott levelek és az összecsapott jegyzetek tanyáznak. Sokan készítettek már jegyzetet egy emailből, mert éppen nem volt kéznél se papír, se toll.
Ám ezek a megoldások nem átláthatóak, és a legtöbb esetben információvesztéssel járnak.
Az Onbox a hasonló helyzetek kezelésére létrehozta a ,,Jegyzetek” funkciót, ahol bátran rögzíthetünk fontosabb infókat, vagy készíthetünk elő egy olyan levelet, amit alaposan át kell gondolni.
Az új jegyzet készítése 2 módon történhet:
- Egyszerűen egy megkezdett levelet alakítunk át jegyzetté, a levél bal felső sarkában lévő ,,Jegyzet” opcióra kattintva.
- A 2. lehetőség, hogy az Onbox kezelőfelületének bal felső sarkában lévő ,,Új írás” gomb legördülő menüjéből kiválasztjuk az ,,Új jegyezett írása” opciót.
Mindkettő megoldás tökéletes, mivel ettől a ponttól kezdve a jegyzetkészítés lépései azonosak.
- A Tárgy mezőben megadjuk a jegyzet címét, így egyszerűbben lehet keresni a jegyzetek mappában.
- Megírjuk a jegyzetet, majd csatoljuk hozzá a mellékletet, ha szükséges.
- Végezetül csak mentjük a jegyzetet, amit bármikor megtalálhatunk a ,,Jegyzetek” mappában, amit szükség esetén 1 kattintással levéllé lehet alakítani.
Összességében az Onbox jegyzetkezelése egy nagyon praktikus és hasznos lépés, ami segít átláthatóvá tenni a mindennapi kommunikációt.
Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!