Uralkodj a káosz felett - Jegyzetkezelés rendszerezve

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 4.
Megosztás

A legtöbb levelezési rendszerben a piszkozat mappa egyet jelent a senkiföldjével, ahol a félbehagyott levelek és az összecsapott jegyzetek tanyáznak. Sokan készítettek már jegyzetet egy emailből, mert éppen nem volt kéznél se papír, se toll.

Jegyezetelő nő

Ám ezek a megoldások nem átláthatóak, és a legtöbb esetben információvesztéssel járnak.

Az Onbox a hasonló helyzetek kezelésére létrehozta a ,,Jegyzetek” funkciót, ahol bátran rögzíthetünk fontosabb infókat, vagy készíthetünk elő egy olyan levelet, amit alaposan át kell gondolni.

Az új jegyzet készítése 2 módon történhet:

  • Egyszerűen egy megkezdett levelet alakítunk át jegyzetté, a levél bal felső sarkában lévő ,,Jegyzet” opcióra kattintva.
  • A 2. lehetőség, hogy az Onbox kezelőfelületének bal felső sarkában lévő ,,Új írás” gomb legördülő menüjéből kiválasztjuk az ,,Új jegyezett írása” opciót.

Jegyzetkészítés

Mindkettő megoldás tökéletes, mivel ettől a ponttól kezdve a jegyzetkészítés lépései azonosak.

  • A Tárgy mezőben megadjuk a jegyzet címét, így egyszerűbben lehet keresni a jegyzetek mappában.
  • Megírjuk a jegyzetet, majd csatoljuk hozzá a mellékletet, ha szükséges.
  • Végezetül csak mentjük a jegyzetet, amit bármikor megtalálhatunk a ,,Jegyzetek” mappában, amit szükség esetén 1 kattintással levéllé lehet alakítani.

Összességében az Onbox jegyzetkezelése egy nagyon praktikus és hasznos lépés, ami segít átláthatóvá tenni a mindennapi kommunikációt.

Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 4.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Követhető feladatkiosztás a félreértések elkerülése végett

Veled is előfordult már, hogy nem tudtad követni kinek és mikorra ígérted valaminek a teljesítését? Elvesztél a teendő tengerében? Gondolj bele egy cég vezetésével mennyi feladat gyűlik össze nap, mint nap.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 29.

Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ

Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.

Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét