Megbeszélés szervezése, gyorsan
Szeretnék egy megbeszélést szervezni csapaton belül, de egyszerűen amikor elkezdünk egyeztetni emailen, nehéz követni, hogy kinek mikor jó, mikor van rá ideje, így sok idő megy el azzal, hogy arról beszélünk, mikor beszéljünk…
Az Onbox felületén 3 kattintással megoldható a folyamat.
Az említett példát elkerülendő, a Naptárak felvételét kell használnunk. A naptár alkalmazásban fel tudjuk venni a kollégák naptárjait, így az eseményeiket átlátjuk és a sajátunkkal összevetve tudunk tervezni, mikor jó mindenkinek egy meeting.
Ha még valakit meg szeretnénk hívni az eseményre, az esemény szerkesztésén belül is ránézhetünk a naptárakra, hogy ne kelljen elvetni az eddigi esemény adatait. Itt ki tudjuk választani a résztvevőket és egyből láthatjuk, hogy a tervezett napra kinek, milyen eseményei vannak. Egy számunkra megfelelő, üres sávba tegyük be az eseményt és küldjük el a meghívót mindenki számára az esemény mentésével.
Reméljük kedvet kaptál hozzá, hogy kipróbáld az Onbox funkcióit!
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊
További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!