Egy agilis szervezet alapelvei

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 30.
Megosztás

Alapvetően mindegyik alapelv fontos belső értékkel rendelkezik, ám igazi agilitást akkor tudunk létrehozni, ha az alábbi pontok mindegyikét kipipálhatjuk. Hiszen ezek összessége alkotja egy olyan szervezet alapjait, mely képes lesz agilisan működni.

Agilis lányok

Jövőkép, együtt

“Sikereinket úgy érjük el, hogy új értékeket hozunk létre minden résztvevő fél részére, velük együtt működve.”

Egy agilis cég mindenképp ügyfélcentrikus, lojális és a win-win helyzetre törekszik , legyen szó a partnerekről, üzletfelekről vagy a munkavállalókról.

Csapatok hálózata

“Ha egyértelműen megfogalmazott felelősségi köröket osztunk ki a munkavállalók között, sokkal könnyebben elköteleződnek.”

Egy agilis rendszerben működő cég, nem gondolja, hogy a hatékony munkavégzés érdekében az embereket irányítani és menedzselni szükséges. Sokkal inkább az emberi és üzleti kapcsolatok hálózataira támaszkodva, olyan szakképzett csapatokban dolgozik akiknek átlátható a tevékenységük, képesek az együttműködésre és egyéni felelősségi körük van.

Gyors ciklusok

“A kockázatok minimalizálásnak legjobb módja, ha elfogadjuk a bizonytalanságot és igyekszünk a leghamarabb és leghatékonyabban megtalálni az új megoldásokat.”

Az agilis cégek jellemzője, hogy a munkát a gondolkodás, cselekvés és a tanulás váltakozó, gyors ciklusa követi. Lényege, hogy egy elkészült termék vagy szolgáltatás használható változatát mihamarabb az ügyfelek tesztelésére bízzuk és az ő visszajelzésük alapján folytatható a szükséges javítás vagy fejlesztés.

Motivált emberek

“Egy agilis vezető a munkatársakat felruházza a megfelelő felelősséggel és bízik abban, hogy a jövőkép ismeretében a tudásához mérten a legeredményesebb munkavégzésre törekszik.”

Motivált, rugalmas gondolkodású emberek szükségesek egy agilis cég élére, hiszen ők képesek közösen, másokkal együttműködve gyorsan és hatékonyan értéket teremteni.

Digitalizáció és Automatizáció

“Az üzleti célok aktivitásának érdekében az új technológiák folyamatosan beépülnek a szervezet mindennapos működésébe.”

Ezek a cégek korszerű, új technológiákat és eszközöket használnak. Igyekeznek az automatizált folyamatok kialakítására és az innovatív üzleti modellek alkalmazásához annak érdekében, hogy egyre magasabb szintre tudjanak érni a teljes digitalizáció és automatizáció irányába.

Agilis vezető az, aki ezeket a gondolkodásmódbeli váltásokat és alapelveket be tudja vezetni egy már meglévő szervezet működésébe. Hiszen összességében elmondható, hogy a mai piaci helyzetben érdemes minél hamarabb agilissá válni.

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 30.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

4 tipp a konfliktuskezelés javításához

Nem számít mennyi munkahelyi tapasztalattal rendelkezünk, a legtöbb embernek még mindig szüksége van fejlesztésre a konfliktuskezelés területén. A CPP Inc. globális humántőke jelentése szerint az emberek 85%-a tapasztal konfliktusokat a munkahelyén.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 26.

Időmenedzsment, a legjobbtól tanulva

Mi is az Eisenhower mátrix? És miért hasznos?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 23.

A leggyakoribb kommunikációs kihívások

Az emberek sokféle módon kommunikálhatnak, beleértve az arckifejezéseket, a szóbeli utasításokat és a testbeszédet. Mivel az üzenet továbbításának számos módja van, fontos, hogy a kommunikáció során egyértelművé tegyük a szándékunkat. Ez különösen lényeges a munkahelyeken, amikor csapatban veszünk részt egy fontos feladatban vagy projektben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 19.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét