A munkahelyi kritika kezelése

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.
Megosztás

A munkahelyen gyakran meg kell hallani és fel kell dolgozni egy vezetőtől, menedzsertől vagy más munkatárstól kapott kritikát. Ahhoz, hogy a kapott kritikán javítani tudjon tudnia kell hogyan lehet meghallgatni, megérteni és alkalmazni a kapott javaslatokat.

Kritika a munkahelyen

A munkahelyi kritika elfogadása fontos lépés lehet a hatékonyság és a szakmai siker növelése felé. Ebben a bejegyzésben néhány olyan tippet gyűjtöttünk össze amely segíti a kritika helyes feldolgozását.

Figyelem

Nyitottan és figyelmesen hallja meg amit valójában mondani akarnak. Ha szükséges tegyen fel kérdéseket, hogy minél jobban megértése mi a probléma oka.

Jó szándék

Ne következtessen automatikusan arra, hogy az a személy aki kritizálja ki akarja túrni a cégből. Természetesen néha előfordul, de általában nem ez a kritika elsődleges oka.

Nem személyes

Ne feledje, a munkáját kritizálják és nem a személyét. Soha ne vegye a kritikát személyes sertésnek, inkább egy javítandó feladatnak a munkában.

Testbeszéd

A nehezebb beszélgetések alatt tudatosan figyeljen a testbeszédre. Tartsa a szem kontaktust és ne tegye keresztbe a kezeit. A túlfeszültség elkerülésének érdekében figyeljen a légzésére is.

Visszatérés

Ha sikerült megfogadni a kapott véleményt és változtatott a munkáján tudassa ezt főnökével vagy a kritika megfogalmazójával. Ez bizonyítja, hogy oda figyelt rá és szeretne javítani a teljesítményén.

Idő

Mielőtt válaszolna, szánjon egy kis időt az első gondolatainak csillapodására. Gondolj át amit mondtak: Igazságos volt? Hasznos? Hogyan lehetne javulni? Ezután szakmai választ fogalmazhat meg, amely nem pusztán érzelmeken alapul.

Köszönöm

Mondjon köszönötet a kritika megfogalmazójának és foglalja össze mi az amin szeretne változtatni, hogy minél többet tudjon tanulni.

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozz fel hírlevelünkre a lap alján 😊!

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Minden nap valami új 1 percben

Egy vállalkozás beindításakor sokszor háttérbe szorul a személyes fejlődés az üzleti sikerekkel szemben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 4.

Milyen előnyei vannak a felhő alapú adattárolásnak?

Az elmúlt években egyre inkább eltávolodtunk a megszokott adattárolástól és a felhő alapú tárhely szolgáltatás vette át az irányítást.Ebben a bejegyzésben, pár érvet hoztunk, ami bemutatja milyen előnyei vannak a felhőalapú tárolásnak, amit az Onbox tárhely funkciójával is kipróbálhat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 31.

5 tipp mielőtt vakációra indulnál

Az évközben kivett hosszabb szabadság csökkenti a szívbetegség és a depresszió kockázatát, valamint növeli a termelékenységet is. Kivéve, ha nincs megfelelően előkészítve az irodai távollét.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 28.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét