Chat alkalmazás a hatékony kommunikációért

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 19.
Megosztás

Van az úgy, hogy nincs idő a formális kommunikációra.

Kommunikáció

Tegyük fel egy dokumentum szerkesztése közben szeretne beszélni a munkatársával, vagy szükséges tudnia hogy egy adott pillanatban a számítógép előtt tartózkodik-e. Az ilyen és ehhez hasonló problémák megoldására tökéletes választás a chat használata.

Hiszen a csevegő alkalmazások fő célja az együttműködés, ahol több munkavállaló valós időben kommunikálhat egyszerre egymással. Sokszor a formális levelek helyett elegendő a gyors üzenetváltás. A chat az azonnali kommunikáció eszköze, általa az információ küldése és fogadása egyszerűbb és villámgyors. Még egy érv a chat mellett, míg az e-maileket általában naponta csak néhányszor frissítjük és van amikor csak órákkal később olvasunk el egy-egy beérkezett üzenetet, addig a chat üzeneteket a legtöbb esetben azonnal megkapjuk és kezeljük.

Az Onbox Chat és Video Chat funkciója segít, hogy a folyamatosan változó mindennapokban egy keretet biztosítva a szervezeti kultúra hatékonyan működhessen. Ha eddig még nem próbáltad regisztrálj az https://onbox.hu/register.html oldalon!

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozz fel hírlevelünkre a lap alján 😊!

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 19.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Az online kapcsolatépítés titkai

A kapcsolatépítés minden üzleti vállalkozás nélkülözhetetlen része. Ez teszi lehetővé a vállalkozások számára, hogy együttműködjenek egymással és növekedjenek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 14.

A belső kommunikáció szerepe

A hatékony kommunikáció egy szervezet építőköve. Az, hogy hogyan kommunikál a kollégáival, óriási hatással van a termelékenységére, a csapatmunkára, a tapasztalataira és végül a társai elkötelezettségére.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 12.

A munkahelyi kritika kezelése

A munkahelyen gyakran meg kell hallani és fel kell dolgozni egy vezetőtől, menedzsertől vagy más munkatárstól kapott kritikát. Ahhoz, hogy a kapott kritikán javítani tudjon tudnia kell hogyan lehet meghallgatni, megérteni és alkalmazni a kapott javaslatokat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét