Az online kapcsolatépítés titkai

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 14.
Megosztás

A kapcsolatépítés minden üzleti vállalkozás nélkülözhetetlen része. Ez teszi lehetővé a vállalkozások számára, hogy együttműködjenek egymással és növekedjenek.

Kommunikáció

Napjainkban fénykorát éli az online kapcsolatépítés az üzleti világban. Ha hosszú távon is fenntartható szakmai kapcsolatrendszert szeretne kiépíteni, akkor elengedhetetlen, hogy a jelenleg domináló online térben is sikeresen ki tudja alakítani új kapcsolatait.

Íme néhány tipp, amely ebben nyújthatnak segítséget.

Cél meghatározása

Határozzon meg egy hálózatépítési célt, azt, hogy munkát vagy befektetőt keres, esetleg barátságot szeretne kiépíteni és határozza meg üzenetét. Valamint azt is határozza meg, hogy milyen típusú emberekkel szeretne találkozni például konkrét vállalattal vagy iparággal.

Első benyomás

Akár csak a személyes kapcsolatépítésben, az online térben is nagyon fontos a megismerkedés első pár perce és az első benyomás. Győződjön meg arról, hogy online profilja mindig naprakész és azt sugallja aki valójában Ön. Ellenőrizze, hogy a közösségi média platformok tartalmazzák képességeit és tapasztalatait, így ha valaki át fut rajta egyből kiderülnek a főbb szolgáltatásai, amik érdekelhetik.

A networking, nem értékesítés!

Igyekezzen figyelni rá, hogy a kapcsolatépítés ne az eladásról, hanem a közös lehetőségekről szóljon, ez az alapja annak, hogy a kölcsönös bizalom kialakuljon. Viszont elmesélhet egy történetet arról, hogy miként segített másoknak beszélgető partnerével hasonló helyzetben. Mondja el neki, egy hasonló problémát és annak megoldását, de mindezt a lehető legegyszerűbben és rövidebben.

Keressen kapcsolódási pontot

Ha szeretne kapcsolatot létesíteni egy másik személlyel, próbáljon kapcsolódási pontot keresni, ez lehet akár egy közös ismerős is, akit megkérhet, hogy kösse össze Önöket ezzel is megkönnyítve a partnerség kialakítását. Vagy ha elolvasta egy cikkét, posztját, tanulmányát arra hivatkozva elmondhatja nézőpontját ezzel beindítva a beszélgetést.

Utókövetés

Egy kapcsolat rendszert nem elég felépíteni, folyamatosan gondozni is kell. Ehhez nagy segítséget nyújthat egy crm rendszer amiben vezetheti a kontaktokat, a hozzá tartozó információkat, és azt is, hogy mikor kell újra keresnie az üzelti partnerét. Az Onbox CRM funkciója kitűnő választás lehet erre a célra.

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozz fel hírlevelünkre a lap alján 😊!

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 14.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

A belső kommunikáció szerepe

A hatékony kommunikáció egy szervezet építőköve. Az, hogy hogyan kommunikál a kollégáival, óriási hatással van a termelékenységére, a csapatmunkára, a tapasztalataira és végül a társai elkötelezettségére.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 12.

A munkahelyi kritika kezelése

A munkahelyen gyakran meg kell hallani és fel kell dolgozni egy vezetőtől, menedzsertől vagy más munkatárstól kapott kritikát. Ahhoz, hogy a kapott kritikán javítani tudjon tudnia kell hogyan lehet meghallgatni, megérteni és alkalmazni a kapott javaslatokat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.

Minden nap valami új 1 percben

Egy vállalkozás beindításakor sokszor háttérbe szorul a személyes fejlődés az üzleti sikerekkel szemben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 4.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét