Miért hasznos a feladatlista?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 11.
Megosztás

Mindenkinek vannak olyan napjai, amikor rengeteg elvégezendő feladata van, és nem tudja, hogyan fogja az összeset elvégezni. Könnyen eláraszthat a hatalmas mennyiségű tennivaló, amiket nap, mint nap el kell végeznünk. Ilyenkor segítséget nyújthat a feladatlista használata.

Hatékonyság a feladatkezelésben

Íme néhány érv a feladatlista használata mellett:

Memória

Senki sem képes mindig minden feladatra,találkozóra stb. emlékezni. A teendők listái engedélyt adnak a felejtésre. Mindaddig, amíg eszébe jut, hogy megnézze a teendők listáját, mindent el tud végezni amit felvett rá. Az átlagember rövid távú memóriájában csak 7 információ tárolható körülbelül 30 másodpercig. Ha több mint 7 feladata van, amelyekre emlékeznie kell, akkor már könnyen bekövetkezhet a hiba. A tennivalók listájának vezetésével egyszerűen nyomon követheti mindazt, amit tennie kell. Minden alkalommal, amikor megnéz egy listát, megerősíti a rövid távú memóriájában lévő információkat, így sokkal kevésbé valószínű, hogy elfelejt egy találkozót vagy kötelezettséget.

Termelékenység

Ha az összes feladatát tennivalók listájába rögzíti, könnyen áttekintheti a listát, és rangsorolhatja a legfontosabb feladatokat. Miért pazarolná az időt triviális tevékenységekre, ha vannak olyan fontos kérdések, amelyeknél nagyobb szüksége van a figyelmére? A Harvard Business Review egyik tanulmánya kimutatta, hogy a vezetők 90% -a értékes időt pazarolt rossz idő kezeléssel. Milyen gyakran fordul elő, hogy feladatvégzés közben azon gondolkodott, mit kell tennie a következőnek, vagy aggódnia, hogy mit felejthetett el? Amikor egy feladatlista mentén halad a teendőkkel figyelmét arra a tevékenységre koncentrálhatja, amelyben részt vesz, ezáltal jobban élvezheti az életet és produktívabb lesz.

Motiváció

A motivációs előadók azt mondják, hogy a tennivalók listája hasznos motivációs eszköz, ha a célok tisztázására szolgálnak. Könnyű azt mondani: "Szeretném időben zárni a kampányt", de azoknak a lépéseknek a felsorolása és kiosztása, amelyeket meg kíván tenni ennek a célnak az elérése érdekében, tisztázhatja gondolatait, és elérhető rövid távú célokat adhat Önnek. Minden elvégzett lépés után, egyre magabiztosabb lesz, ha áthúzza ezeket a tételeket a listáról!

Az Onboxban összerakott feladatlistát egyszerűen mentheti vagy megoszthatja másokkal.

Mutatjuk, hogyan:

  1. Lépjen be a Levelezés alkalmazásba.
  2. Bal oldalt felül kattintson a Új írása gombra. Vagy a gomb mellett lévő lenyíló fülre kattintva az Új feladatlista gombra.
  3. A jobb alsó sarokban megjelenik a szerkesztő felület.
  4. Kattintson a szerkesztő felület jobb felső sarkában lévő Eszköztár ikonra.
  5. A lenyíló fülben válassza ki a Feladatlista funkciót.
  6. Adjon meg a feladatlistának egy címet. Ez praktikusan lehet projektnév, létrehozás dátuma, projekt határideje, stb.
  7. Adjon meg teendőket, hogy miket kell elvégezni. Itt ajánljuk, hogy a feladatot címszavakban adja meg, a könnyű átláthatóságért, és ha egyszerre több embernek küldi a feladatlistát, írja oda a teendőhöz az ember nevét, akinek szánja a feladatot.
  8. Ha kész, a feladatlistát emailben el tudja küldeni, és azok fogják megkapni, akiknek címezte. Ők lesznek a Feladatlista résztvevői.

Feladatlisták szerkesztése

A feladatlistáit a bal oldali Feladatlisták menüpontban éri el. Itt tudja szerkeszteni, törölni és plusz embereket hozzáadni a középen fent megjelenő Résztvevők ponton belül. A feladatlistákat továbbítani is tudja, ha valakinek emailben szeretné elküldeni és szeretne hozzá írni pár sort.

Reméljük kedvet kapott és kipróbálja feladatlista funkciónkat!

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozz fel hírlevelünkre a lap alján 😊! Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 11.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Rend a lelke mindennek

Tartja a jól ismert közmondás. Egy átlagos munkanap körülbelül negyede azzal megy el, hogy a beérkezett e-maileket kezeljük. Viszont egy jól rendszerezett, átgondolt postafiók segít időt megtakarítani, amit egyéb, sok esetben hasznosabb feladatokra lehet használni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 4.

A RICE pontozási modell

RICE koncepció az üzenetküldő és szoftvergyártó Intercomtól származik. A szolgáltatás csapata kidolgozta a RICE prioritási modellt, hogy javítsa a saját belső döntéshozatalának folyamatait.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 4.

Vakáció utáni visszatérés az irodába

Korábbi bejegyzésünkben ITT 👈 arról írtunk, milyen teendőket érdemes elvégezni szabadság előtt. Most pedig néhány olyan tippet hoztunk, melyek segítségével könnyebben tud visszatérni a munkába egy hosszabb nyaralás vagy pihenés után.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 3.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét