Hogyan generálhatunk választ a hideg e-mailekre?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 24.
Megosztás

Napjainkban a személyes találkozók csökkenésével, egyre inkább teret nyertek a hideg e-mail üzenetek küldése. Ez az egyik járható útja annak, hogy egy vállalat be tudja mutatni önmagát és kínálatát a potenciális vásárlók és partnerek számára.

E-mail

Egy nap alatt világszerte körülbelül 300 milliárd e-mailt küldenek, és egy átlagos irodai dolgozó naponta körülbelül 100 e-mailt kap. Így egyáltalán nem könnyű eléri, hogy a sok beérkező hideg e-mail közül az általunk küldött levélre időt szenteljenek, azaz megnyissák, elolvassák, kattintsanak és még válaszoljanak is rá.

Megpróbáltunk néhány olyan tippet összegyűjteni, amiket alkalmazva nagyobb arányban kaphatunk választ a lehetséges partnereinktől.

Tárgy

Próbáljunk minél inkább személyre szabott tárgyakat használni a levélküldéshez. Érdemes A/B teszttel kipróbálni, hogy a célközönsége számára melyik a vonzóbb tárgy.

Címzett

A részletekre való odafigyelés nagyon fontos. Nem túl szerencsés, ha helytelen név vagy cégnév használatával próbálunk pozitív első benyomást kelteni, így a levél tartalmától függetlenül szinte biztos, hogy végig sem olvassák az üzenetet.

Cselekvésre ösztönzés

Világosan magyarázza el, hogy miről szól az e-mail, és mit szeretne elérni vele. Ha például további érdeklődés esetén, telefonon szeretné megkeresni az ügyfelet CTA gombként elhelyezhet egy linket ami egy olyan naptárra mutat ahol megadhatja adatait és időpontot foglalhat a híváshoz.

Aláírás

A legjobb e-mailek rövidek, lényegre törőek és egy cselekvésre ösztönző elköszönéssel érnek véget. Az üzenet alján ne felejtse el megadni a nevét és a céges aláírását, amely tartalmazza a webhelyet és a cég közösségi oldalait, hogy érdeklődés esetén a leendő partner egy kis kutatását végezhessen.

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 24.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Mi is az a Black Friday?

Az elmúlt napokban valószínűleg rengetegszer hallotta a fekete péntek kifejezést. Ezekben a napokban a különböző webshopok kedvezményes “black friday” ajánlatai lepték el az internetes felületeket. De mi is az a fekete péntek?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 20.

Téli motiváció

Korábbi bejegyzésünkben 👈 összegyűjtöttünk néhány olyan tippet, amik segítségével könnyebben át lehet vészelni a nyár elmúlása után érkező őszi fáradtságot. Most a tél közeledtével olyan praktikákat szedtünk össze, amikkel motiváltabb és produktívabbak lehetünk az egyre sötétebb és borongósabb idő ellenére.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 17.

Babonák és hiedelmek az üzleti világban

Péntek 13-a alkalmával arra gondoltunk, összegyűjtünk néhány olyan hiedelmet a világ különböző tájáról, amit az üzleti élettel kapcsolatosan tartanak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 13.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét