Hogyan generálhatunk választ a hideg e-mailekre?
Napjainkban a személyes találkozók csökkenésével, egyre inkább teret nyertek a hideg e-mail üzenetek küldése. Ez az egyik járható útja annak, hogy egy vállalat be tudja mutatni önmagát és kínálatát a potenciális vásárlók és partnerek számára.
Egy nap alatt világszerte körülbelül 300 milliárd e-mailt küldenek, és egy átlagos irodai dolgozó naponta körülbelül 100 e-mailt kap. Így egyáltalán nem könnyű eléri, hogy a sok beérkező hideg e-mail közül az általunk küldött levélre időt szenteljenek, azaz megnyissák, elolvassák, kattintsanak és még válaszoljanak is rá.
Megpróbáltunk néhány olyan tippet összegyűjteni, amiket alkalmazva nagyobb arányban kaphatunk választ a lehetséges partnereinktől.
Tárgy
Próbáljunk minél inkább személyre szabott tárgyakat használni a levélküldéshez. Érdemes A/B teszttel kipróbálni, hogy a célközönsége számára melyik a vonzóbb tárgy.
Címzett
A részletekre való odafigyelés nagyon fontos. Nem túl szerencsés, ha helytelen név vagy cégnév használatával próbálunk pozitív első benyomást kelteni, így a levél tartalmától függetlenül szinte biztos, hogy végig sem olvassák az üzenetet.
Cselekvésre ösztönzés
Világosan magyarázza el, hogy miről szól az e-mail, és mit szeretne elérni vele. Ha például további érdeklődés esetén, telefonon szeretné megkeresni az ügyfelet CTA gombként elhelyezhet egy linket ami egy olyan naptárra mutat ahol megadhatja adatait és időpontot foglalhat a híváshoz.
Aláírás
A legjobb e-mailek rövidek, lényegre törőek és egy cselekvésre ösztönző elköszönéssel érnek véget. Az üzenet alján ne felejtse el megadni a nevét és a céges aláírását, amely tartalmazza a webhelyet és a cég közösségi oldalait, hogy érdeklődés esetén a leendő partner egy kis kutatását végezhessen.
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊