Mindent az e-mail marketingről - 1.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 23.
Megosztás

Kezdjük az elején. Mi is az az e-mail marketing? Az e-mail marketing egy olyan értékesítési és marketing stratégia, amely az e-maileket eszközként használja, kereskedelmi üzenetek eljuttatásakor ügyfelek vagy potenciális ügyfelek részére. Költséghatékonysága miatt világszerete népszerű egyaránt a B2B és a B2C vállalkozások körében.

emailmarketing

Egy hagyományos marketing e-mail az alábbi részekből áll:

Tárgy

Ezaz első érintkezési pont az ügyféllel, hiszen ezt látja először a postaládájában. Egyes felmérések szerint nem érdemes 41 karakternél többől állnia.

Üdvözlet

Ide választhat egy grafikus által készített képet, vagy egy általános üdvözlő szöveget. De a magasabb konverzió elérésének érdekében érdemes személyes kapcsolatot kezdeményezni, például az ügyfeleket a nevükön megszólítani. A legtöbb marketing automatizációs rendszerben ez a funkció megtalálható.

Tartalom

A tartalom létrehozásakor nincs egy előre meghatározott formátum. Kedvünk szerint játszhatunk a szövegekkel és képekkel, diagramokat és GIF-eket adhat hozzá, sőt videókat is beágyazhat a levélbe.

CTA

A Call To Action, azaz a cselekvésre felszólítás közvetlenül összekapcsolja a marketing e-mailt egy bevételt generáló művelettel. Például egy meglévő vásárlót felkérhet, hogy nézze meg újra a bevásárlókosarát, vagy egy „leesett” ügyfelet tájékoztathat a legújabb ajánlatokról és termékekről stb.

Leiratkozás gomb

Bár a kommunikáció releváns lehet, az ügyfélnek mindig szabadon rendelkeznie kell a leiratkozási szabadsággal. Amellett, hogy a leiratkozás feltüntetése kötelező és nem elhagyható, bizalmat kelt a márkában és átláthatóságot biztosít.

A következő fejezetben a listákkal és a hírlevelek típusaival folytatjuk.

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 23.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Milyen változásokat hozott a home office?

A home office nem egy újkeletű dolog, már a 20. század előtt is szívesen dolgoztak az emberek otthon, házi műhelyeikben és nagyon nehezen tudtak elcsábítani őket a gyárakba való napi bejárásra.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 19.

Üzleti terv készítése

5.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 11.

Üzleti terv készítése

4.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 2.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét