Mindent az e-mail marketingről - 1.rész
Kezdjük az elején. Mi is az az e-mail marketing? Az e-mail marketing egy olyan értékesítési és marketing stratégia, amely az e-maileket eszközként használja, kereskedelmi üzenetek eljuttatásakor ügyfelek vagy potenciális ügyfelek részére. Költséghatékonysága miatt világszerete népszerű egyaránt a B2B és a B2C vállalkozások körében.
Egy hagyományos marketing e-mail az alábbi részekből áll:
Tárgy
Ezaz első érintkezési pont az ügyféllel, hiszen ezt látja először a postaládájában. Egyes felmérések szerint nem érdemes 41 karakternél többől állnia.
Üdvözlet
Ide választhat egy grafikus által készített képet, vagy egy általános üdvözlő szöveget. De a magasabb konverzió elérésének érdekében érdemes személyes kapcsolatot kezdeményezni, például az ügyfeleket a nevükön megszólítani. A legtöbb marketing automatizációs rendszerben ez a funkció megtalálható.
Tartalom
A tartalom létrehozásakor nincs egy előre meghatározott formátum. Kedvünk szerint játszhatunk a szövegekkel és képekkel, diagramokat és GIF-eket adhat hozzá, sőt videókat is beágyazhat a levélbe.
CTA
A Call To Action, azaz a cselekvésre felszólítás közvetlenül összekapcsolja a marketing e-mailt egy bevételt generáló művelettel. Például egy meglévő vásárlót felkérhet, hogy nézze meg újra a bevásárlókosarát, vagy egy „leesett” ügyfelet tájékoztathat a legújabb ajánlatokról és termékekről stb.
Leiratkozás gomb
Bár a kommunikáció releváns lehet, az ügyfélnek mindig szabadon rendelkeznie kell a leiratkozási szabadsággal. Amellett, hogy a leiratkozás feltüntetése kötelező és nem elhagyható, bizalmat kelt a márkában és átláthatóságot biztosít.
A következő fejezetben a listákkal és a hírlevelek típusaival folytatjuk.
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊