Mindent az e-mail marketingről - 2.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 26.
Megosztás

Az előző részben az e-mail marketing foggalmát és egy hagyományos marketing e-mail részeit mutattuk be. Ebben a részben pedig a sikeres marketing kampány elemeiről lesz szó.

emailmarketing

Tippek amelyekre érdemes figyelni a marketing kampány létrehozásakor:

Minőség és mennyiség

Az ügyfelek postaládáit rendszeresen promóciós üzenetekkel bombázzák, így tanácsos valamivel kitűnni a sorból. Küldjön értékes e-maileket előre meghatározott napokon, de ne vigye túlzásba, nem érdemes hetente többször kiküldést indítani. Ne felejtsen el az e-mailbe leiratkozási és megosztási gombot beágyazni.

Értékajánlat

Világosan vázolja fel a webhelyén, miért kell regisztrálnia az ügyfélnek a promóciós e-mailekre. Minden üzenetnek tartalmaznia kell egy olyan informatív sort, amely ösztönzi az átkattintási arányt.

Tesztelés

Az e-mail marketing stratégiája idővel jobb lesz, ha rendszeresen teszteli a különböző elemek működését. Például próbálja ki a különféle témasorokat, betűtípusokat, gombok elhelyezését stb.

Elemzés

Ez az előző tipp következménye, mivel az elemzés mérhető adatokat ad arról, hogy mi működik és mi nem. E-mail marketing platformjától függően különböző adatokat mérhet, hogy mi az amit többen kattintanak, mi működik az ügyfelek körében.

Automatizmus

Az e-mail marketing automatizálás nélkül időigényes és nehézkes feladat. Az automatizálás hozzáadható az ügyfélút legfontosabb pillanataiban. Például, ha elhagy egy bevásárlókosarat, vagy, ha egy leendő ügyfél több, mint háromszor látogatta meg az Ön webhelyét automatikusan üzenetet küld tranzakcióra buzdítva.

Az e-mail marketing kétségkívül olcsó és költséghatékony, hiszen egy üzenet alapköltsége rendkívül minimális. Ennek eredményeként egyetlen e-mail marketing kampánnyal széles közönséget érhet el. Nincs költsége a hirdetési hely megvásárlásának vagy a célzott közönség létrehozásának nem úgy, mint a közösségi médiában és a keresési hirdetésekben. Ezen előnyök miatt ma már elengedhetetlen az e-mail marketing stratégiája, függetlenül a vállalkozás méretétől vagy jellegétől. Reméljük tudtunk segíteni, egy sikeres e-mail kampány létrehozásában.

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 26.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Mindent az e-mail marketingről - 1.rész

Kezdjük az elején. Mi is az az e-mail marketing? Az e-mail marketing egy olyan értékesítési és marketing stratégia, amely az e-maileket eszközként használja, kereskedelmi üzenetek eljuttatásakor ügyfelek vagy potenciális ügyfelek részére. Költséghatékonysága miatt világszerete népszerű egyaránt a B2B és a B2C vállalkozások körében.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 23.

Milyen változásokat hozott a home office?

A home office nem egy újkeletű dolog, már a 20. század előtt is szívesen dolgoztak az emberek otthon, házi műhelyeikben és nagyon nehezen tudtak elcsábítani őket a gyárakba való napi bejárásra.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 19.

Üzleti terv készítése

5.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 11.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét