Mindent az e-mail marketingről - 2.rész
Az előző részben az e-mail marketing foggalmát és egy hagyományos marketing e-mail részeit mutattuk be. Ebben a részben pedig a sikeres marketing kampány elemeiről lesz szó.
Tippek amelyekre érdemes figyelni a marketing kampány létrehozásakor:
Minőség és mennyiség
Az ügyfelek postaládáit rendszeresen promóciós üzenetekkel bombázzák, így tanácsos valamivel kitűnni a sorból. Küldjön értékes e-maileket előre meghatározott napokon, de ne vigye túlzásba, nem érdemes hetente többször kiküldést indítani. Ne felejtsen el az e-mailbe leiratkozási és megosztási gombot beágyazni.
Értékajánlat
Világosan vázolja fel a webhelyén, miért kell regisztrálnia az ügyfélnek a promóciós e-mailekre. Minden üzenetnek tartalmaznia kell egy olyan informatív sort, amely ösztönzi az átkattintási arányt.
Tesztelés
Az e-mail marketing stratégiája idővel jobb lesz, ha rendszeresen teszteli a különböző elemek működését. Például próbálja ki a különféle témasorokat, betűtípusokat, gombok elhelyezését stb.
Elemzés
Ez az előző tipp következménye, mivel az elemzés mérhető adatokat ad arról, hogy mi működik és mi nem. E-mail marketing platformjától függően különböző adatokat mérhet, hogy mi az amit többen kattintanak, mi működik az ügyfelek körében.
Automatizmus
Az e-mail marketing automatizálás nélkül időigényes és nehézkes feladat. Az automatizálás hozzáadható az ügyfélút legfontosabb pillanataiban. Például, ha elhagy egy bevásárlókosarat, vagy, ha egy leendő ügyfél több, mint háromszor látogatta meg az Ön webhelyét automatikusan üzenetet küld tranzakcióra buzdítva.
Az e-mail marketing kétségkívül olcsó és költséghatékony, hiszen egy üzenet alapköltsége rendkívül minimális. Ennek eredményeként egyetlen e-mail marketing kampánnyal széles közönséget érhet el. Nincs költsége a hirdetési hely megvásárlásának vagy a célzott közönség létrehozásának nem úgy, mint a közösségi médiában és a keresési hirdetésekben. Ezen előnyök miatt ma már elengedhetetlen az e-mail marketing stratégiája, függetlenül a vállalkozás méretétől vagy jellegétől. Reméljük tudtunk segíteni, egy sikeres e-mail kampány létrehozásában.
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊