Mi alapján érdemes nevet választani egy induló vállalkozáshoz?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 9.
Megosztás

Egy vállalat vagy márkanév számos pozitív és negatív asszociációval együtt egy képet alkot. Ezek az asszociációk befolyásolhatják az ügyfél döntését, felfogását és érzéseit a márka iránt. Az a legjobb, ha a vállalkozás neve fülbemászó, könnyen megjegyezhető és elég hatékony ahhoz, hogy elmagyarázza termékének működését, és közölje azt az üzenetet, amelyet át akar adni a potenciális ügyfeleknek.

Íme néhány olyan szempont amit érdemes figyelembe venni névválasztáskor.

Kerülje a nehezen betűzhető neveket
Ha nem szeretné, hogy folyamatosan javítani kelljen nevének hibásan írt változatát, akkor igyekezzen ne túlkomplikálni. És maradjon az általános helyesírási szabályoknál.

Ne válasszon olyan nevet amely korlátozhatja a vállalkozás növekedését
A nagyon leszűkített név választás problémákat okozhat. Nem ajánlott a név választás miatt vállalkozását egy adott termékre vagy egy adott városra korlátozni.

Végezzen kutatást
Miután meghatározta a kívánt nevet, végezzen internetes keresést. Ha valaki már használja a választott cégnevet, akkor rossz hírünk van, tovább kell gondolkodnia a megfelelő és egyedi cégnév megtalálásához.

Kérjen visszajelzést
Mutasson be 5 vagy 10 név változatot, majd mutassa be azokat barátoknak, családtagoknak és megbízható kollégáknak. Kérjen visszajelzést a célközönségtől is. És győződjön meg arról, hogy a név nem kelt negatív érzetet.

Legyen elégedett a választott névvel
Cégtulajdonosként sokáig "együtt kell élnie" a választott névvel, ezért győződjön meg róla, hogy elégedett vele.

Forrás 👈

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 9.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Miről árulkodik a különböző hangulatjelek használata?

Az arckifejezéseket utánozó jeleket először 1982-ben Scott E. Fahlman, a Carnegie Mellon Egyetem professzorának javaslatára kezdték el használni. A professzor észrevette, hogy az üzenetek értelmezésbéli különbségei több esetben félreértésekre adtak okot. Ezért elkezdték használni az első írásjelekből álló „:-)” mosoly fejet, ezzel megkülönböztetve a viccesnek vagy ironikusnak szánt üzeneteket a komolyaktól.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 7.

Miért fontos a közösségi média az üzleti életben?

A közösségi médiának óriási hatása van szinte az összes vállakozásra, ezért létfontosságú az üzleti illetve marketing stratégia szempontjából. Hiszen a közösségi platformok segítenek az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, a márka ismertségének növelésében, valamint az ügyfelek és az eladások növelésében.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 30.

Hogyan lehet profi a távoli megbeszélések során?

Az elmúlt néhány hónapban kénytelenek voltunk az üzleti találkozókat is virtuális környezetbe terelni. Mivel egy költség- és idő hatékony megoldás, ezért valószínűleg akkor sem fog véglegesen eltűnni, ha a dolgok normalizálódtak. Ezért nem árt, ha tisztában vagyunk néhány olyan alapszabállyal ami segít az online értekezletek gördülékeny lebonyolításában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 23.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét