Ön alkalmazza a jégtörő kérdéseket?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 28.
Megosztás

Az első beszélgetések nem indulnak mindig egyszerűen, hiszen általában kevés vagy egyáltalán nincs háttérinformációnk a beszélgető partnerről. Ha azt szeretné, hogy valaki “felolvadjon”, akkor először meg kell törnie a jeget. Olyan társaságokban ahol a résztvevők nem ismerik egymást, a szórakoztató jégtörő kérdések hatékonyan képesek áttörni azt a normális hűvösséget, amely az emberek között fennállhat, még mielőtt megismerik egymást. A jégtörő kérdések sokoldalúak és könnyen testreszabhatók a találkozó igényeihez mérten. A résztvevők értékelni fogják, hogy a találkozó nevetéssel kezdődik, egy kényelmes környezetben. Ezek után a kérdések után általában a beszélgetések könnyebbé és természetesebbé válnak, hiszen biztosan rá fogja venni a másikat arra, hogy legalább mosolyogjon, és néha csak egy mosolyra van szükség egy életen át tartó barátság megindításához.

Íme 10 gyakran használt jégtörő kérdés:

  • Ha zöldség lenne, milyen zöldség lenne?

  • Ha holnap állatként ébredne, melyik állattá válna és miért? (Bár ez egy mulatságos jégtörő, ez a szórakoztató kérdés vitákat is gerjeszthet a különböző állatok értékes tulajdonságairól és arról, hogy ezek a tulajdonságok hogyan viszonyulhatnak az emberekhez.)

  • Ha bárhol élhetne ezen a bolygón, és mindent magával vihetne, amit szeret, akkor hol szeretne élni? (Ez a jégtörő kérdés további vitát eredményezhet, az emberek által szerzett különböző tapasztalatok alapján.)

  • Ha választhatna egy képzeletbeli barátot, kit választana és miért?

  • Ha egy gyönyörű erdőben leölhetne egy padra, akkor kit szeretne, hogy leüljön ön mellé és miért?

  • Ha részt vehetne egy választott filmben, melyik filmet választaná és milyen karaktert játszana? Miért?

  • Ha találkozhat bármely történelmi személyiséggel, kit választana és miért?

  • Tavasz, nyár, ősz vagy tél vagy? Kérjük, ossza meg, miért.

  • Ha egy lakatlan szigeten rekedne, milyen három tárgyat szeretne magával vinni? (Ez egy másik jégtörő kérdés, amely megbeszélést generálhat arról, hogy milyen típusú dolgokat értékelnek az emberek, és miért.)

  • Ossza meg a kedvenc tárgyának leírását. (Vannak közös vonások a beszélgetésben résztvevő különböző emberek között? Ha igen, ez a jégtörő kérdés kiindulópont lehet a beszélgetés folytatásához.)

Forrás 👈

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 28.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Öt, négy, három, kettő, egy...

Néhány évvel ezelőtt Mel Robbins nehéz időszakon ment keresztül. Anyagi problémáik voltak, ami a férjével való kapcsolatára sem hatott pozitívan. Ezért minden este elhatározta, hogy másnap korán fog kelni, produktív lesz és helyre hozza az életét. De nem ez történt, az elhatározás ellenére másnap kinyomta az ébresztő órát, vissza aludt és csak későn kelt fel, ezáltal egyáltalán nem töltötte produktívan a napját, amitől csak egyre több kudarc élményt szerzett. Aztán történt valami, az egyik napon a tévében hallotta a visszaszámlálást egy rakétaindításról és valami megváltozott benne. Elhatározta, hogy másnap az ébresztő megszólalása után visszaszámol 5-ről 1-re és elindítja a napot.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 22.

Mik a siker korai jelei?

A sikernek és a siker eléréséhez vezető útnak nincs konkrét receptje. Viszont vannak olyan tulajdonságok amelyeket birtokolva nagyobb valószínűséggel lesz sikeres valaki.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 16.

Mi alapján érdemes nevet választani egy induló vállalkozáshoz?

Egy vállalat vagy márkanév számos pozitív és negatív asszociációval együtt egy képet alkot. Ezek az asszociációk befolyásolhatják az ügyfél döntését, felfogását és érzéseit a márka iránt. Az a legjobb, ha a vállalkozás neve fülbemászó, könnyen megjegyezhető és elég hatékony ahhoz, hogy elmagyarázza termékének működését, és közölje azt az üzenetet, amelyet át akar adni a potenciális ügyfeleknek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 9.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét