A sikeres emberek 15 titka

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 17.
Megosztás

Kevin Kruse több, mint kétszáz sikeres és hatékony embert kérdezett arról, hogy mi a hatékonyságuk titka.

A felmérésből kiderült hasznos tanácsokat szeretnénk megosztani veletek, amik segíthetnek, hogy rövidebb idő alatt több mindent érj el és elkerüld a túlterheltséget.

Hatékony vezető

  1. A pénz elveszíthető és újra vissza szerzhető, de az idő nem. Minden percük be van osztva és szigorú napirendet követnek.

  2. Egyszerre csak egy feladatra koncentrálnak. Igyekeznek a nap első felében elvégezni a nehezebb, időigényesebb feladatokat.

  3. Minden feladatot beütemeznek a naptárjukba. Tudtad, hogy ezt az Onbox naptár funkciójával is megteheted?

  4. Megelőzik a halogatást. Ha egész héten salátát szeretnének enni, nem vásárolják magukat tele zöldségekkel a héten elején, hiszen annyi apró dolog közbe jöhet ami miatt a saláta készítés ugrik, a zöldségek pedig a szemetesben landolnak.

  5. Haza érnek vacsorára. A feladatok listája szinte mindig hosszabb, mint amit egy nap alatt el lehet végezni. De egy sikeres ember tudja, hogy más fontos dolgokra is időd kell fordítania, például: családra, testmozgásra stb...

  6. Jegyzetelnek. A hatékony emberek azzal, hogy minden gondolatukat leírják felszabadítják az agyukat.

  7. A leveleiket naponta csak néhányszor dolgozzák fel. Ha minden pittyenésre vagy rezgésre reagálnának kiesnek a feladatra való koncentrálásból. Helyette a hatékonyságot figyelembe véve van aki naponta csak egyszer, mások reggel, délben és este ellenőrzik a bejövő leveleiket.

  8. Minimalizálják a meetingeket. Egy rossz értekezlet felesleges időt vehet el a napból, amit más hasznosabb feladatok elvégzésével is lehetne tölteni. Előző cikkünkben olvashatsz a hatékony meeting szervezésről.

  9. Nemet mondanak. Mindennap csak 1440 hasznos percünk van, nem szabad őket elpazarolni.

  10. Követik a 80/20-as szabályt. A Pareto elv szerint az eredmények 80 százaléka az aktivitás 20 százalékából érkezik. Mindig igyekeznek erre a 20 százalékra koncentrálni.

  11. Delegálnak. A sikeres emberek nem szeretnének mindent kontrollálni és mikromenendezselni. Nem azt kérdezik hogyan tudnák megoldani, hanem kinek kellene kiosztani és hogyan lesz elvégezve.

  12. Tematizálják a napokat. Például hétfőre szerveznek találkozókat, kötelező megbeszéléseket, kedden az adminisztratív munkára koncentrálnak, szerdán elmélyülnek a feladatokban stb…

  13. Csak egyszer. Mindent elvégeznek az adott pillanatban, hiszen a halogatás köztudottan az egyik leggyakoribb stresszforrás.

  14. Kialakítják a reggeli rutint. A sikeres emberek számára minden nap ugyanúgy kezdődik valakinek sporttal, valakinek egy kiadós reggelivel vagy egy hosszú fürdővel, de abban mindannyian egyet értenek, hogy a reggeli rituálé elősegíti a sikeres napot.

  15. Energia! A hatékony emberek a kiegyensúlyozott táplálkozást, a megfelelő mennyiségű alvást vagy a szabadságukat ritkán áldozzák be a munka oltárán.

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot, kártyaadatok megadása nélkül!😊

További érdekes tartalmakért kövess minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 17.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Így lehetsz a meetingek királya

Veled is előfordult már, hogy egy meetingen ülve azon gondolkodtál mennyi egyéb hasznos feladatot elvégezhetnél ezalatt az idő alatt? Vagy az előző heti problémák átbeszélésétől elkanyarodtatok a hétvégi menühöz? Ezzel akár megduplázva a megbeszélés időtartamát?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 14.

7 üzleti protokoll tipp

Első benyomás csak egy van, és az első pár másodpercen akár egy potenciális ügyfél megszerzése állhat vagy bukhat. Éppen ezért érdemes tisztában lenni azokkal a praktikákkal, amelyek segítik a megfelelő magatartást minden szakmai környezetben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 10.

E-mail jelszavak biztonsága

Napjainkban egyre több helyen kell jelszóval védeni személyes adatainkat, információinkat. De vajon mit kell észben tartanunk, ha a lehető legbiztonságosabb jelszót szeretnénk választani?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 7.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét