Miért hasznos a home office munkavégzés?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.
Megosztás

Amikor a munkáltatók a távmunka lehetőségét nyújtják, azzal mindenki nyer. Természetesen vannak olyan pozíciók, amit feltétlenül az irodában ülve kell betölteniük. De a technológiának és a rugalmasságot átfogó perspektívák váltásának köszönhetően nyugodtan mondhatjuk, hogy jelenleg a távmunka korát éljük.

Home Office Kutyus :)

Ha eddig Ön is gondolkodott a home office munkalehetőség bevezetésén, össze gyűjtöttünk néhány olyan érvet, amely segítheti, hogy megtegye ezt a lépést.

A távmunka sokszor produktívabb

A munkáltatók 59%-a „átlag felettinek” minősíti a home officeban dolgozó munkatársaik teljesítményét, összehasonlítva a többi alkalmazottal.

Lojalitás

A Stanford Egyetem távmunka-tanulmányt végzett a Ctrip nevezetű céggel, ami egy 20 000 fővel rendelkező utazási iroda. A felmondások közel a felére csökkentek, amikor a Ctrip lehetővé tette az alkalmazottak számára, hogy otthon dolgozhassanak. Amikor pedig a társaság minden tagjára kiterjesztették a home officet, a Ctrip 2000 dollár hozzáadott nyereséget szerzett egy otthon dolgozó alkalmazott után.

Sokszínű csapat

A munkatársak felvételét nem korlátozzák sem a város, sem az ország vonalak. Azok a cégek, amelyeknek eddig csak helyi alkalmazottak felvételére volt erőforrásuk, így szélesebb körből toborozhatnak, akár a világ minden tájáról. Ezzel új perspektívákat, új ötleteket megismerve.

Nyugalom

Beszélgető munkatársak, rögtönzött találkozók, hangos zene hallgatás, aki úgy gondolja, hogy az irodában végzett munka kevésbé zavart, mint az otthoni környezetben történő munkavégzés, az nem ült még úgy nevezett, egylégterű nyitott irodában. A munkavállalók 67%-a úgy érzi, hogy hatékonyabban tud otthonról dolgozni, a rugalmasabb munkaidő és a csendesebb, komfortos megszokott környezetnek köszönhetően.

Spórolás

Ez pont olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik, ha a home office munkavégzés mellett dönt, akkor felmondhatja az iroda bérlést vagy kisebb irodában költözhet a vállalkozása. Ezzel a bérleti díj és rezsi költségét minimalizálva.

Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !

Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊

Forrás 👈

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Miért hasznos a címtár funkció?

Korábbi bejegyzéseinkben már bemutattuk az Onboxban található naptár és feladatlista funkciókat és azt, hogy ezek hogyan tudják megkönnyíteni a mindennapi munkavégzést. Most a címtár és a hozzáadott crm funkciók működését szeretnénk megismertetni és azt, hogy mire tudjuk használni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 3.

Tippek kreatív prezentáláshoz

Közeledik a negyedév zárás és már attól görcsbe rándul a gyomra, ha arra gondol, prezentálnia kell a kollégái és felettesei előtt? Összegyűjtöttünk néhány olyan tippet, ami segíthet, hogy könnyen vegye ezt az akadályt és minél kreatívabban tudjon prezentálni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 30.

Az 5/25 stratégia

Néhány évvel ezelőtt zajlott le az a legendás történet miszerint, mielőtt Warren Buffett felszállt volna egy magánrepülőre, odalépett hozzá a repülő pilótája Mike Flint, és megkérdezte Buffettet hogyan tudna még sikeresebb lenni. Buffett ezután egy egyszerű, gyors folyamaton végigvezette Flintet, hogy tisztázza a prioritásait és megmutassa, hogyan elérje céljait.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 27.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét