A kommunikáció és a lojalitás

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 26.
Megosztás

Mit tehetünk akkor, hogyha el szeretnénk küldeni valakit, de félünk, hogy az illető kényes adatokat töröl a rendszerből?

elkuldes

A változás a világ velejárója. Nem tudjuk elkerülni, és ahogy a környzetünk változik, szervezetként is alkalmazkodnunk kell hozzá. Ez azt jelenti, hogy a szervezet belső kommunikációját is alakítanunk kell, időről időre.

A munkaerőhiány teljesen átalakította a piacot, foggal körömmel kell küzdeni egy alkalmas emberért. Ha már nem tudunk igényeinknek megfelelő munkaerőt toborozni legalább ne veszítsünk erőforrást. A jó hír az, hogy a hatékony belső kommunikáció képes 10-15%-os bérkülönbséget is ellensúlyozni.
De néha nem tudjuk elkerülni, hogy megváljunk valakitől...

Képzeljék el, hogy az egyik alkalmazottjuk, bár kiválóan dolgozik, rendre konfliktust generál a többiekkel. Ez odáig fajul, hogy romlik a csapat hangulata és ezáltal a teljesítmény is, és érzik, hogy lépni kell. Ám a kollégájuknak nagyon sok mindenre van rálátása a cégen belül, sok anyaghoz fér hozzá.
Nem lenne Önökben egy szorongás, hogy miután megmondják neki, hirtelen felindulásból kitöröl mindent?

Egy szervezetben több száz fájl van általában és ki tudja már, melyikhez van hozzáférése és melyikhez nem.

Patthelyzet, valószínűleg bele se kezdenénk a keresésbe. Ezt tette az egyik - azóta már - ügyfelünk is.

Érdekes módon tűntek el adatok.
Csúsztak le pályázatokról, és keletkezett káruk. Milliós nagyságrendű.
Azt tudták, hogy nem rendszerhiba volt, de azt nem tudták bizonyítani, hogy szándékos károkozás, és ha igen, ki tette?

fájlmegosztás

Ennek nem kell nehéznek lennie, itt csak arról van szó, hogy rendszert kell kialakítani amiben kényelmesen tud működni a szervezet. Az Onbox Tárhely alkalmazásában például lehet szűrni munkatársra a megosztások között és 3 gombnyomással meg lehet vonni valakinek a hozzáférését bizonyos fájlokhoz. Mi csak annyit mondunk, hogy a digitalizáció nem cél, hanem eszköz. Nyitnunk kell az újítások és új trendek felé, és merni használni őket a hatékonyság jegyében.
Ha esetleg nem tudnák milyen irányba induljanak el, vegyék fel velünk a kapcsolatot az Kapcsolati formunkon keresztül és átbeszéljük, milyen lehetőségeik vannak.

Megosztás

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 26.

A felelősségben tartás

Feladatot kiosztani nem egyszerű feladat. Hogyan tudjuk hatékonyan csinálni, hogy utána ne kelljen aggódnunk érte, hogyan halad?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 18.

Netikett: Belső kommunikáció a gyakorlatban!

IT szervezetként a kommunikációval foglalkozva elkötelezetten hisszük, hogy az információ áramlása a vállalaton belül és kívül meghatározza a szervezet jólétét. Legyen szó 2 vagy 100 fős cégről, csak együttműködéssel lehetséges fenntartani a folyamatos fejlődést. Hogy mennyire fontos a belső kommunikáció, itt egy tökéletes példa:

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 10.

Mitől lesz az Onbox egy emberközeli szoftver?

Kutatásaink azt mutatják, hogy a cégek 80%-a hallotta már azt a - lassan már - közhelyet, hogy “a digitalizáció meg tudja könnyíteni a napi munkát”. A helyzet az, hogy ezt megerősíti a [BDO Magyarország tanulmánya](https://www.hrportal.hu/c/tobb-mint-250-ezer-betoltetlen-allas-van-magyarorszagon-20191106.html), ami arra hívta fel a figyelmet, hogy mivel a munkaerőhiány várhatóan hosszú ideig fennálló probléma marad, a cégeknek számolniuk kell az egyszerűbb folyamatok automatizálásával.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 7.

Próbálja ki most

Az Onbox hatékonyabbá tette a Mi munkákat,
és az Ön csapatáét is azzá teszi

Próbálja ki kártyaadatok nélkül