Miért érdemes üzleti e-mail címet használni?
Ha valami profinak és megbízhatónak tűnik, nagyobb eséllyel próbálják ki az emberek. Ha valami nem tűnik profinak, az esély is csekély ahhoz, hogy kipróbálják és esetleg megszeressék, vagy az üzleti partnerrel kapcsolatot építsenek. Tehát nem elég profinak lenni, annak is kell látszani. Ide tartozik a céges e-mail cím megléte is.
Mint oly sok helyen a márka építésnél is nagyon fontos a vállalkozásról alkotott első benyomás. Az e-mail az egyik leggyakoribb kommunikációs forma a potenciális ügyfelekkel. Ezért is fontos, hogy az e-mail cím a bizalom érzetét keltse. Ez növeli a cég lehetőségait új ügyfelek vonzására. Gondoljuk csak bele egy ingyenes, általános domain végződésű e-mail cím vagy egy saját céges domain végű e-mail cím bizalom gerjesztőbb? A már említett márkaépítésnél az sem elhanyagolható, hogy már a cím megadásakor hordozzuk a cég vagy márka nevét és ezzel is terjesztjük azt. Ez egy kicsit hasonlít a szájról szájra terjedő marketinghez. Emellett a vállalkozás nevének a szakmai e-mail címhez való társítása a potenciális ügyfelek érdeklődését vonzza. Nagyobb valószínűséggel marad olvasatlan egy levél, ha nem szakmai e-mail címről érkezik. Az ügyfelek emlékezni fognak a vállalkozás nevére is, amely növeli a márka ismertségét és bizalmát. Ha még nem rendelkezik egyedi e-mail címmel próbálja ki az Onbox lehetőségeit!
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊