A munkahelyi kritika kezelése

A munkahelyen gyakran meg kell hallani és fel kell dolgozni egy vezetőtől, menedzsertől vagy más munkatárstól kapott kritikát. Ahhoz, hogy a kapott kritikán javítani tudjon tudnia kell hogyan lehet meghallgatni, megérteni és alkalmazni a kapott javaslatokat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.
A munkahelyi kritika kezelése

Minden nap valami új 1 percben

Egy vállalkozás beindításakor sokszor háttérbe szorul a személyes fejlődés az üzleti sikerekkel szemben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 4.

Milyen előnyei vannak a felhő alapú adattárolásnak?

Az elmúlt években egyre inkább eltávolodtunk a megszokott adattárolástól és a felhő alapú tárhely szolgáltatás vette át az irányítást.Ebben a bejegyzésben, pár érvet hoztunk, ami bemutatja milyen előnyei vannak a felhőalapú tárolásnak, amit az Onbox tárhely funkciójával is kipróbálhat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 31.

5 tipp mielőtt vakációra indulnál

Az évközben kivett hosszabb szabadság csökkenti a szívbetegség és a depresszió kockázatát, valamint növeli a termelékenységet is. Kivéve, ha nincs megfelelően előkészítve az irodai távollét.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 28.

Egy csapat, több generáció

Mi a harmónia titka több generáció együttműködésében? Rengeteg szeterotípia és előítélet létezik a különböző generációkkal szemben, mégis legalább annyi közös tulajdonságuk van, mint amennyi különböző.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 21.

Miért fontos a csapatépítés?

Egy olyan ideális világban, ahol a figyelem az elégedett ügyfelekre és a tökéletes termékre vagy szolgáltatásra összpontosul, gyakran elfelejtődnek a cég legfontosabb részei, az alkalmazottak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 21.

A sikeres emberek 15 titka

Kevin Kruse több, mint kétszáz sikeres és hatékony embert kérdezett arról, hogy mi a hatékonyságuk titka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 17.

Így lehetsz a meetingek királya

Veled is előfordult már, hogy egy meetingen ülve azon gondolkodtál mennyi egyéb hasznos feladatot elvégezhetnél ezalatt az idő alatt? Vagy az előző heti problémák átbeszélésétől elkanyarodtatok a hétvégi menühöz? Ezzel akár megduplázva a megbeszélés időtartamát?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 14.

7 üzleti protokoll tipp

Első benyomás csak egy van, és az első pár másodpercen akár egy potenciális ügyfél megszerzése állhat vagy bukhat. Éppen ezért érdemes tisztában lenni azokkal a praktikákkal, amelyek segítik a megfelelő magatartást minden szakmai környezetben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 10.

E-mail jelszavak biztonsága

Napjainkban egyre több helyen kell jelszóval védeni személyes adatainkat, információinkat. De vajon mit kell észben tartanunk, ha a lehető legbiztonságosabb jelszót szeretnénk választani?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 7.

Egy sikeres vezető legfontosabb készségei

Ahhoz, hogy valaki vezető legyen nem a kinevezés szükséges, hanem azok a készségek amik azzá teszik őt. Ezekből a tulajdonságokból gyűjtöttünk össze most egy párat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 3.

Egy agilis szervezet alapelvei

Alapvetően mindegyik alapelv fontos belső értékkel rendelkezik, ám igazi agilitást akkor tudunk létrehozni, ha az alábbi pontok mindegyikét kipipálhatjuk. Hiszen ezek összessége alkotja egy olyan szervezet alapjait, mely képes lesz agilisan működni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 30.

4 tipp a konfliktuskezelés javításához

Nem számít mennyi munkahelyi tapasztalattal rendelkezünk, a legtöbb embernek még mindig szüksége van fejlesztésre a konfliktuskezelés területén. A CPP Inc. globális humántőke jelentése szerint az emberek 85%-a tapasztal konfliktusokat a munkahelyén.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 26.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét