Mi is az a Ziegarnik effektus?

Előfordult már, hogy megpróbált valamire koncentrálni, de egyszerűen nem sikerült, mert akaratlanul is egy másik, befejezetlen projekten járt az agya? Ha igen, akkor már tapasztalta a Zeigarnik effektust, azaz azt az elméletet, miszerint az emberek hajlamosak jobban emlékezni a befejezetlen, vagy folyamatban lévő feladatokra, mint a befejezettekre.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. október 6.
Mi is az a Ziegarnik effektus?

A produktív napindítás titka

Kétféle ember létezik, vannak a reggeli pacsirták, akik már hajnalban hatalmas energia lökettel kezdik a napot és gond nélkül vetik bele magukat a feladatokba. Valamint vannak az éjjeli baglyok, akiknek a reggel koránt sem a kedvenc napszakjuk, hiszen délután és éjjel sokkal aktívabbak. Viszont rengeteg olyan feladat van, ami nem tűr délutánig halasztást, így az a utóbbi típus számára is elengedhetetlen a produktív napindítás.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. szeptember 17.

Hogyan szokhatunk le a halogatásról?

A halogatás egyike azon dolgoknak aminek még a legszervezettebb emberek is gyakran áldozatul eshetnek. Mit tehetünk annak érdekében, hogy legyőzzük a halogatást, és elkerüljük azt a stresszt és esetleges gyenge teljesítményt, amely a feladatok határideje előtti utolsó pillanatban történő elvégzéséből adódik? A kutatók szerint az ütemtervek kidolgozása és a feladatok elvégzésének megtervezése javíthatja az időgazdálkodási készséget. De hogyan is kezdjük hozzá?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. szeptember 3.

Tippek a munkahelyi stressz kezelésére

Egy amerikai kutatás szerint a munkavállalók több, mint fele legalább a hét hatvan százalékában valamilyen stresszhelyzetbe kerül. Ezek a stresszhelyzetek nem csak a mentális, de az egészségi állapotra is negatív hatással lehetnek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. augusztus 27.

Miért szükséges kilépni a komfortzónából?

Karrierje során számtalan olyan helyzettel találkozhat, amikor ki kell lépnie a komfortzónájából, és kockázatot kell vállalnia. De mi is az a komfortzóna? A szótárban szereplő meghatározás szerint az a hely, ahol „jól érzi magát, és képességeit nem tesztelik”.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. augusztus 19.

Miért érdemes jegyzeteket készíteni?

A helyes jegyzetelés egy nagyon fontos és értékes képesség. Ha képes jó jegyzeteket készíteni, akkor eredményesebben fogja elérni céljait, függetlenül attól milyen területen dolgozik vagy akár tanul. A hatékony jegyzetelés segít emlékezni az információkra, és segít megérteni azokat. A jegyzetek létrehozásuk után a gondolkodásunk jegyzőkönyvei, és a következő kreatív vagy üzleti projekt forrás anyagaként remek alapul szolgálhatnak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. augusztus 12.

Motivációs leckék Walt Disneytől

Nem sok olyan ember létezik aki egyszer sem hallott volna még Mickey egérről, Donald kacsáról, Plútó kutyáról vagy akár Disneylandről. De vajon mit tud arról, aki megalkotta ezeket?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. augusztus 5.

Mi is az a műanyagmentes július?

Már javában tart a Plastic Free July elnevezésű mozgalom, amely arra ösztönzi az embereket, hogy csökkentsék a műanyag hulladék termelést. Honnan ered ez a mozgalom? Miért éppen július? És milyen egyszerű változtatásokkal tudunk csatlakozni?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. július 23.

Tippek a karrierút megtervezéséhez

A karrier egy maraton és nem egy sprint, így ezaz út általában nem egyenes, hanem kanyargós és kihívásokkal teli. Összegyűjtöttünk néhány olyan tippet, amely segítséget nyújthat a helyes út bejárásához.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. július 7.

Kánikula az irodában?

A forró nyári napokon sok hűsítő programot eltudunk képzelni, de az irodai munkavégzés nem tartozik ezek közé. Mégis megpóbáltunk néhány olyan tippet összegyűjteni amivel elviselhetőbbé tehetjük a kánikulát még akkor is, ha a szabadásg és a tengerpart messze van és egyelőre a munkáé a főszerep.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. június 25.

Hogyan választhatunk biztonságos jelszavakat?

Ha fiókjai védelmére gyenge jelszavakat használ, azzal megkönnyíti a helyzetet, hogy illetéktelenek könnyedén hozzáférjenek. Íme néhány olyan tipp, amik segítségével biztonságosabb és erősebb jelszavakat hozhat létre.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. június 18.

Miért szükségesek a csapatépítő programok?

Most, hogy egyre több cég tér vissza a home officeból az irodai munkavégzéshez érdemes csapatépítő programot szervezni annak érdekében, hogy a munkatársaknak könnyebb legyen a visszatérés és a fizikálisan is csapatban végzett munka. Természetesen ezen kívül számos jótékony hatása van ezeknek a programoknak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. június 10.

Miért érdemes üzleti e-mail címet használni?

Ha valami profinak és megbízhatónak tűnik, nagyobb eséllyel próbálják ki az emberek. Ha valami nem tűnik profinak, az esély is csekély ahhoz, hogy kipróbálják és esetleg megszeressék, vagy az üzleti partnerrel kapcsolatot építsenek. Tehát nem elég profinak lenni, annak is kell látszani. Ide tartozik a céges e-mail cím megléte is.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. június 3.

Honnan szerezhetünk inspirációt?

Az élet számos területén előfordulhat, hogy egyszerűen semmilyen ötlet nem jut eszünkbe egy-egy feladat vagy probléma megoldására. Mi segíthet ezekben a helyzetekben? Milyen módszerekkel tudunk átlendülni az alkotói válságon? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhányat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. május 28.

Miért fontos az önbizalom?

Az önbizalom fontos szerepet játszik az egészség és a pszichés jólét szempontjából. Valamint segíthet abban, hogy sikeresek legyünk a szakmai és magánéletben egyaránt. Az élet számos területére pozitívan kihat, ha megfelelő önbizalommal rendelkezünk.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. május 20.

Mi a különbség a levélszemét és a spam között?

Lényegében mind a spam, mind a levélszemét olyan üzeneteket jelent, amelyek zavarják a felhasználó postaládáját. Megjelenésekor a levélszemét olyan kéretlen hirdetésekre vonatkozott, amelyeket az emberek a postaládájukban találtak meg. Az internet és az e-mailek bevezetésével a levélszemét lett az a kifejezés, amelyet azon e-mailek meghatározására használnak, amelyek automatikusan bekerülnek a levélszemét mappába azáltal, hogy hirdetésként vannak megjelölve. Azok a cégek, amelyek levélszeméteket küldenek, tisztában vannak ezzel, és lehetőséget kínálnak a levelezőlistájukról való leiratkozására. A spam más. Irreleváns vagy nem megfelelő üzenetekként határozzák meg. A spam e-mailek különböző formában érkeznek, és céljuk, hogy becsapják Önt személyes vagy pénzügyi adatainak megszerzésének céljából.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. május 6.

Ön alkalmazza a jégtörő kérdéseket?

Az első beszélgetések nem indulnak mindig egyszerűen, hiszen általában kevés vagy egyáltalán nincs háttérinformációnk a beszélgető partnerről. Ha azt szeretné, hogy valaki “felolvadjon”, akkor először meg kell törnie a jeget. Olyan társaságokban ahol a résztvevők nem ismerik egymást, a szórakoztató jégtörő kérdések hatékonyan képesek áttörni azt a normális hűvösséget, amely az emberek között fennállhat, még mielőtt megismerik egymást. A jégtörő kérdések sokoldalúak és könnyen testreszabhatók a találkozó igényeihez mérten. A résztvevők értékelni fogják, hogy a találkozó nevetéssel kezdődik, egy kényelmes környezetben. Ezek után a kérdések után általában a beszélgetések könnyebbé és természetesebbé válnak, hiszen biztosan rá fogja venni a másikat arra, hogy legalább mosolyogjon, és néha csak egy mosolyra van szükség egy életen át tartó barátság megindításához.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 28.

Öt, négy, három, kettő, egy...

Néhány évvel ezelőtt Mel Robbins nehéz időszakon ment keresztül. Anyagi problémáik voltak, ami a férjével való kapcsolatára sem hatott pozitívan. Ezért minden este elhatározta, hogy másnap korán fog kelni, produktív lesz és helyre hozza az életét. De nem ez történt, az elhatározás ellenére másnap kinyomta az ébresztő órát, vissza aludt és csak későn kelt fel, ezáltal egyáltalán nem töltötte produktívan a napját, amitől csak egyre több kudarc élményt szerzett. Aztán történt valami, az egyik napon a tévében hallotta a visszaszámlálást egy rakétaindításról és valami megváltozott benne. Elhatározta, hogy másnap az ébresztő megszólalása után visszaszámol 5-ről 1-re és elindítja a napot.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 22.

Mik a siker korai jelei?

A sikernek és a siker eléréséhez vezető útnak nincs konkrét receptje. Viszont vannak olyan tulajdonságok amelyeket birtokolva nagyobb valószínűséggel lesz sikeres valaki.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 16.

Mi alapján érdemes nevet választani egy induló vállalkozáshoz?

Egy vállalat vagy márkanév számos pozitív és negatív asszociációval együtt egy képet alkot. Ezek az asszociációk befolyásolhatják az ügyfél döntését, felfogását és érzéseit a márka iránt. Az a legjobb, ha a vállalkozás neve fülbemászó, könnyen megjegyezhető és elég hatékony ahhoz, hogy elmagyarázza termékének működését, és közölje azt az üzenetet, amelyet át akar adni a potenciális ügyfeleknek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 9.

Miről árulkodik a különböző hangulatjelek használata?

Az arckifejezéseket utánozó jeleket először 1982-ben Scott E. Fahlman, a Carnegie Mellon Egyetem professzorának javaslatára kezdték el használni. A professzor észrevette, hogy az üzenetek értelmezésbéli különbségei több esetben félreértésekre adtak okot. Ezért elkezdték használni az első írásjelekből álló „:-)” mosoly fejet, ezzel megkülönböztetve a viccesnek vagy ironikusnak szánt üzeneteket a komolyaktól.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. április 7.

Miért fontos a közösségi média az üzleti életben?

A közösségi médiának óriási hatása van szinte az összes vállakozásra, ezért létfontosságú az üzleti illetve marketing stratégia szempontjából. Hiszen a közösségi platformok segítenek az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, a márka ismertségének növelésében, valamint az ügyfelek és az eladások növelésében.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 30.

Hogyan lehet profi a távoli megbeszélések során?

Az elmúlt néhány hónapban kénytelenek voltunk az üzleti találkozókat is virtuális környezetbe terelni. Mivel egy költség- és idő hatékony megoldás, ezért valószínűleg akkor sem fog véglegesen eltűnni, ha a dolgok normalizálódtak. Ezért nem árt, ha tisztában vagyunk néhány olyan alapszabállyal ami segít az online értekezletek gördülékeny lebonyolításában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 23.

Időgazdálkodási tippek otthoni munkavégzéshez

Közel egy éve tart a cégeknél a kötelező vagy választható, de otthonról történő munkavégzés. Még ennyi idő elteltével is sokszor előjön az a kérdés, hogy mégis mire kell odafigyelni, hogy hatékony legyen a home office?
Összeszegyűjtöttünk 5 olyan tippet ami segíthet a munkanapot maximálisan kihasználni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 17.

A változás 8 lépése

John Kotter — Olvad a jéghegyünk című könyve a pingvinek kolóniájáról szól az Antarktisz régióban. A pingvinek hosszú ideig békésen éltek együtt, és nem vették észre a változás szükségességét. Egy nap, egy kíváncsi pingvin, Fred, megdöbbentő dolgot vett észre, amely veszélyezteti a létüket. A jéghegy, amely az otthonuk volt, olvadt. Annak ellenére, hogy figyelmeztette a többi pingvint a kiemelkedő veszélyre, senki sem vette komolyan. Figyelembe véve azt a tényt, hogy Frednek nincs semmilyen tekintélye a kolónián belül, rájött, hogy szükség van a változás megindítására. Ennek elérése érdekében egy másik pingvint, Alicet keresett meg, aki nyitottabb és rugalmasabb volt.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 9.

Problémamegoldás gumikacsával

Tavaly decemberben kaptam egy karácsonyi ajándék csomagot, ami első ránézésre úgy tűnt, hogy fürdőjátékokat rejt. Így az első gondolatom az volt, hogy milyen érdekes ajándék és milyen klassz kiegészítő lesz a fürdőszobában, aztán elolvastam a mellékelt levelet és akkor ismertem meg a Rubber Duck Debugging módszert. Azóta a gumikacsa az íróasztalomon és nem a fürdőszobámban van.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. március 2.

Mindent az e-mail marketingről - 2.rész

Az előző részben az e-mail marketing foggalmát és egy hagyományos marketing e-mail részeit mutattuk be. Ebben a részben pedig a sikeres marketing kampány elemeiről lesz szó.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 26.

Mindent az e-mail marketingről - 1.rész

Kezdjük az elején. Mi is az az e-mail marketing? Az e-mail marketing egy olyan értékesítési és marketing stratégia, amely az e-maileket eszközként használja, kereskedelmi üzenetek eljuttatásakor ügyfelek vagy potenciális ügyfelek részére. Költséghatékonysága miatt világszerete népszerű egyaránt a B2B és a B2C vállalkozások körében.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 23.

Milyen változásokat hozott a home office?

A home office nem egy újkeletű dolog, már a 20. század előtt is szívesen dolgoztak az emberek otthon, házi műhelyeikben és nagyon nehezen tudtak elcsábítani őket a gyárakba való napi bejárásra.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 19.

Üzleti terv készítése

5.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 11.

Üzleti terv készítése

4.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 2.

Üzleti terv készítése

3.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. február 1.

Üzleti terv készítése

2.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. január 27.

Üzleti terv készítése

1.rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. január 22.

Vállalkozás indítása

Hogyan kezdjen hozzá? - 1. rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. január 19.

Időgazdálkodás hatékonyan

Úgy gondolom, hogy Elon Musk-ot a világ egyik leggazdagabb emberét, az Spacex alapítóját, a Tesla vezérét és még számos egyéb projekt és vállalat vezetőjét senkinek sem kell bemutatni. Egyszer azt mondta „Ha 80-100 órát dolgozol egy héten, jelentősen javulnak az esélyeid a sikerre. Ha mások 40 órát dolgoznak, de te százat, még akkor is, ha nem vagy jobb náluk, eléred pár hónap alatt azt, amit ők egy év alatt fognak összehozni.”

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. január 12.

Hello Január!

Az emberek nagy többsége hajlamos az újév elején számos magánéleti, illetve szakmai változtatást megfogadni, viszont kutatások szerint ezeknek a fogadalmaknak a 75-80% nem valósul meg. Ha komolyan szeretnénk változást elérni az újévben érdemes konkrét célkitűzéseket tenni és tervet készíteni arra vonatkozóan hogyan lehet ezeket a célokat elérni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2021. január 6.

Újévi babonák és hiedelmek a világ minden tájáról

A szilvesztert és az új év első napját számos babona és hagyomány lengi körül. A szerencsét hozó szokások elsődleges célja, hogy boldoggá és bőségessé tegyük a következő évünket. De vajon miért eszünk lencsét, miért épp pezsgőt iszunk, miért kerüljük a baromfi fogyasztást, és mi a célja a szilveszter éjszakai zajkeltésnek?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 29.

Év végi nagytakarítás

A legtöbb vállalkozás már a karácsony előtti napokban leáll és egészen az újévig egy-két hetes szabadságot tart. Viszont nem mindegy, hogy a szünet után milyen munkakörnyezetbe térünk vissza dolgozni. Összegyűjtöttünk néhány ötletet, amit érdemes kipróbálni, annak érdekében, hogy energikusan és rendezetten kezdhessük a munkát az új évben is.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 22.

Hogyan segíthet a Diótörő ügyfeleket szerezni?

Talán az egyik legismertebb karácsonyi balett a Diótörő, ami egy olyan karácsonyi történet, amely játékokról, hétfejű egerektől és átokról szól. A történetben a Diótörő megküzd a gonosz Egér királlyal és ezzel megmenti a napot.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 18.

Hello December! – 4. rész

100 éves a Coca-Cola Télapó

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 15.

Hello December! – 3. rész

Céges ajándékok

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 8.

Hello December! - 2.rész

Karácsonyi üdvözlet

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 4.

Hello December! - 1.rész

Elkezdődött az év utolsó hónapja, amikor is néhány héten belül esedékessé válnak a vállalkozások éves teljesítményének áttekintése és a következő év céljainak kitűzése.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. december 1.

Mi is az az MVP?

A startupoknál gyakran előfordul, hogy először egy Minimum Viable Product-okat (MVP) azaz minimálisan működőképes terméket hoznak létre.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 27.

Hogyan generálhatunk választ a hideg e-mailekre?

Napjainkban a személyes találkozók csökkenésével, egyre inkább teret nyertek a hideg e-mail üzenetek küldése. Ez az egyik járható útja annak, hogy egy vállalat be tudja mutatni önmagát és kínálatát a potenciális vásárlók és partnerek számára.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 24.

Mi is az a Black Friday?

Az elmúlt napokban valószínűleg rengetegszer hallotta a fekete péntek kifejezést. Ezekben a napokban a különböző webshopok kedvezményes “black friday” ajánlatai lepték el az internetes felületeket. De mi is az a fekete péntek?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 20.

Téli motiváció

Korábbi bejegyzésünkben 👈 összegyűjtöttünk néhány olyan tippet, amik segítségével könnyebben át lehet vészelni a nyár elmúlása után érkező őszi fáradtságot. Most a tél közeledtével olyan praktikákat szedtünk össze, amikkel motiváltabb és produktívabbak lehetünk az egyre sötétebb és borongósabb idő ellenére.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 17.

Babonák és hiedelmek az üzleti világban

Péntek 13-a alkalmával arra gondoltunk, összegyűjtünk néhány olyan hiedelmet a világ különböző tájáról, amit az üzleti élettel kapcsolatosan tartanak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 13.

Az elégedett ügyfelek nem nézik meg versenytársa ajánlatait

Leegyszerűsítve a vevői elégedettség azt jelenti, hogy az emberek mennyire elégedettek az Ön vállalkozásától kapott termék vagy szolgáltatás minőségével.A vevői visszajelzések gyűjtésének egyik leghatékonyabb módszere a felmérések.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.

Miért hasznos a home office munkavégzés?

Amikor a munkáltatók a távmunka lehetőségét nyújtják, azzal mindenki nyer. Természetesen vannak olyan pozíciók, amit feltétlenül az irodában ülve kell betölteniük. De a technológiának és a rugalmasságot átfogó perspektívák váltásának köszönhetően nyugodtan mondhatjuk, hogy jelenleg a távmunka korát éljük.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 6.

Miért hasznos a címtár funkció?

Korábbi bejegyzéseinkben már bemutattuk az Onboxban található naptár és feladatlista funkciókat és azt, hogy ezek hogyan tudják megkönnyíteni a mindennapi munkavégzést. Most a címtár és a hozzáadott crm funkciók működését szeretnénk megismertetni és azt, hogy mire tudjuk használni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. november 3.

Tippek kreatív prezentáláshoz

Közeledik a negyedév zárás és már attól görcsbe rándul a gyomra, ha arra gondol, prezentálnia kell a kollégái és felettesei előtt? Összegyűjtöttünk néhány olyan tippet, ami segíthet, hogy könnyen vegye ezt az akadályt és minél kreatívabban tudjon prezentálni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 30.

Az 5/25 stratégia

Néhány évvel ezelőtt zajlott le az a legendás történet miszerint, mielőtt Warren Buffett felszállt volna egy magánrepülőre, odalépett hozzá a repülő pilótája Mike Flint, és megkérdezte Buffettet hogyan tudna még sikeresebb lenni. Buffett ezután egy egyszerű, gyors folyamaton végigvezette Flintet, hogy tisztázza a prioritásait és megmutassa, hogyan elérje céljait.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 27.

Mi is az a sprint?

Előző bejégzésünkben a daily standup -ot 👈 mutattuk be, most az agilis módszertan következő elemét a sprintet járjuk körül.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 22.

Mi is az a standup?

A stand-up meetingek olyan napi találkozók, amelyeken a projekten dolgozó csapat tagjai vesznek részt. Általában állva tartják ezeket a meetingeket, melynek célja, hogy az értekezletek rövidek legyenek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 20.

Mi az alapja az együttműködésnek?

A mi véleményünk szerint több tényezőtől is függ, de talán a két legfontosabb a következő: szándék a közös munkára és az információ áramlása.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 16.

Így hackeld meg az őszi fáradtságot

A napok kissé lerövidülnek, és reggelente egyre nehezebben megy az ágyból való felkelés. Tudta, hogy a hideg évszakok közeledése éhséget és fáradékonyságot, kimerültséget idéznek elő? Ezt az úgynevezett őszi fáradtságot elsősorban a napfény hiánya okozza, és tél végéig tart. Ha kedvetlenség, fáradtság vagy koncentrációs problémák tüneteit tapasztalja, valószínűleg ön is az őszi fáradtságban szenved.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 15.

Az elismerés 5 nyelve - második rész

„Előző bejegyzésünkben ITT 👈 már bemutattuk a szeretet 5 nyelvét és azt, hogyan lehet a munkában alkalmazni ezeket. Most részletesen kifejtjük mit is jelent az ajándékozás, a szívességek és a fizikai érintés „nyelve”.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 9.

Az elismerés 5 nyelve

Első rész

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 6.

Mindent az e-mail szűrőkről

Az e-mail szűrők elsősorban a bejövő e-mail üzenetek kezelésében és szervezésében segítenek. Osztályozhatók olyan szempontok szerint, mint a feladó e-mail címe, tárgya vagy az üzenet tartalma.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. október 2.

Hogyan maradhat motivált nap, mint nap?

Számtalan pszichológiai modell és elmélet létezik arról, hogy mi motivál bennünket a feladatok elvégzésére. Talán az eredmény és a siker ösztönöz minket? Vagy a célig vezető út lebeg a szemünk előtt és ez ad motivációt? Ez egyénenként változó lehet, abban viszont megegyezhetünk, hogy az összpontosítás hiánya a motiváció elvesztéséhez vezet.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 29.

A termelékenység növelése home officeban

Mindenkinek megvan a saját munkastílusa, és ez több mint igaz, ha otthon dolgozunk.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 25.

Mire használható a naptár funkció?

Korábbi bejegyzésünkben megmutattuk, hogy az Onbox naptár funkciójában milyen egyszerűen lehet megbeszéléseket, találkozókat szervezni. ITT 👈

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 22.

A karrier és közösségi média kapcsolata

Napjainkban az online térben való kommunikáció és az online álláshirdetések fénykorát éljük. Így nem meglepő, ha egy álláshirdetésre való jelentkezésnél nem csak az számít, milyen erős az önéletrajza.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 18.

Az online meetingek alapszabályai

Az online értekezletek egyik fő problémája, hogy a beszélgetés résztvevői nem ismerik az úgynevezett netikettet. De ez a probléma könnyedén kiküszöbölhető, ha igyekszünk beleásni magunkat a virtuális értekezlet etikettet szabályaiba, ezáltal folyamatosan fejlődhet a virtuális térben történő meeting minősége és eredményessége.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 15.

Miért hasznos a feladatlista?

Mindenkinek vannak olyan napjai, amikor rengeteg elvégezendő feladata van, és nem tudja, hogyan fogja az összeset elvégezni. Könnyen eláraszthat a hatalmas mennyiségű tennivaló, amiket nap, mint nap el kell végeznünk. Ilyenkor segítséget nyújthat a feladatlista használata.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 11.

Rend a lelke mindennek

Tartja a jól ismert közmondás. Egy átlagos munkanap körülbelül negyede azzal megy el, hogy a beérkezett e-maileket kezeljük. Viszont egy jól rendszerezett, átgondolt postafiók segít időt megtakarítani, amit egyéb, sok esetben hasznosabb feladatokra lehet használni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 4.

A RICE pontozási modell

RICE koncepció az üzenetküldő és szoftvergyártó Intercomtól származik. A szolgáltatás csapata kidolgozta a RICE prioritási modellt, hogy javítsa a saját belső döntéshozatalának folyamatait.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 4.

Vakáció utáni visszatérés az irodába

Korábbi bejegyzésünkben ITT 👈 arról írtunk, milyen teendőket érdemes elvégezni szabadság előtt. Most pedig néhány olyan tippet hoztunk, melyek segítségével könnyebben tud visszatérni a munkába egy hosszabb nyaralás vagy pihenés után.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. szeptember 3.

A GIST tervezési módszer

A GIST tervezés a terméktervezés könnyű megközelítése, amelynek célja a menedzsment általános költségeinek csökkentése, a sebesség növelése és olyan termékek előállítása, amelyek jobban megfelelnek a piac igényeinek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 28.

A Két faktoros hitelesítés

A két tényezővel történő hitelesítés extra identitás-ellenőrzést és biztonságot ad a fiókok számára.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 26.

Chat alkalmazás a hatékony kommunikációért

Van az úgy, hogy nincs idő a formális kommunikációra.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 19.

Az online kapcsolatépítés titkai

A kapcsolatépítés minden üzleti vállalkozás nélkülözhetetlen része. Ez teszi lehetővé a vállalkozások számára, hogy együttműködjenek egymással és növekedjenek.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 14.

A belső kommunikáció szerepe

A hatékony kommunikáció egy szervezet építőköve. Az, hogy hogyan kommunikál a kollégáival, óriási hatással van a termelékenységére, a csapatmunkára, a tapasztalataira és végül a társai elkötelezettségére.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 12.

A munkahelyi kritika kezelése

A munkahelyen gyakran meg kell hallani és fel kell dolgozni egy vezetőtől, menedzsertől vagy más munkatárstól kapott kritikát. Ahhoz, hogy a kapott kritikán javítani tudjon tudnia kell hogyan lehet meghallgatni, megérteni és alkalmazni a kapott javaslatokat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 7.

Minden nap valami új 1 percben

Egy vállalkozás beindításakor sokszor háttérbe szorul a személyes fejlődés az üzleti sikerekkel szemben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. augusztus 4.

Milyen előnyei vannak a felhő alapú adattárolásnak?

Az elmúlt években egyre inkább eltávolodtunk a megszokott adattárolástól és a felhő alapú tárhely szolgáltatás vette át az irányítást.Ebben a bejegyzésben, pár érvet hoztunk, ami bemutatja milyen előnyei vannak a felhőalapú tárolásnak, amit az Onbox tárhely funkciójával is kipróbálhat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 31.

5 tipp mielőtt vakációra indulnál

Az évközben kivett hosszabb szabadság csökkenti a szívbetegség és a depresszió kockázatát, valamint növeli a termelékenységet is. Kivéve, ha nincs megfelelően előkészítve az irodai távollét.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 28.

Egy csapat, több generáció

Mi a harmónia titka több generáció együttműködésében? Rengeteg szeterotípia és előítélet létezik a különböző generációkkal szemben, mégis legalább annyi közös tulajdonságuk van, mint amennyi különböző.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 21.

Miért fontos a csapatépítés?

Egy olyan ideális világban, ahol a figyelem az elégedett ügyfelekre és a tökéletes termékre vagy szolgáltatásra összpontosul, gyakran elfelejtődnek a cég legfontosabb részei, az alkalmazottak.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 21.

A sikeres emberek 15 titka

Kevin Kruse több, mint kétszáz sikeres és hatékony embert kérdezett arról, hogy mi a hatékonyságuk titka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 17.

Így lehetsz a meetingek királya

Veled is előfordult már, hogy egy meetingen ülve azon gondolkodtál mennyi egyéb hasznos feladatot elvégezhetnél ezalatt az idő alatt? Vagy az előző heti problémák átbeszélésétől elkanyarodtatok a hétvégi menühöz? Ezzel akár megduplázva a megbeszélés időtartamát?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 14.

7 üzleti protokoll tipp

Első benyomás csak egy van, és az első pár másodpercen akár egy potenciális ügyfél megszerzése állhat vagy bukhat. Éppen ezért érdemes tisztában lenni azokkal a praktikákkal, amelyek segítik a megfelelő magatartást minden szakmai környezetben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 10.

E-mail jelszavak biztonsága

Napjainkban egyre több helyen kell jelszóval védeni személyes adatainkat, információinkat. De vajon mit kell észben tartanunk, ha a lehető legbiztonságosabb jelszót szeretnénk választani?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 7.

Egy sikeres vezető legfontosabb készségei

Ahhoz, hogy valaki vezető legyen nem a kinevezés szükséges, hanem azok a készségek amik azzá teszik őt. Ezekből a tulajdonságokból gyűjtöttünk össze most egy párat.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. július 3.

Egy agilis szervezet alapelvei

Alapvetően mindegyik alapelv fontos belső értékkel rendelkezik, ám igazi agilitást akkor tudunk létrehozni, ha az alábbi pontok mindegyikét kipipálhatjuk. Hiszen ezek összessége alkotja egy olyan szervezet alapjait, mely képes lesz agilisan működni.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 30.

4 tipp a konfliktuskezelés javításához

Nem számít mennyi munkahelyi tapasztalattal rendelkezünk, a legtöbb embernek még mindig szüksége van fejlesztésre a konfliktuskezelés területén. A CPP Inc. globális humántőke jelentése szerint az emberek 85%-a tapasztal konfliktusokat a munkahelyén.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 26.

Időmenedzsment, a legjobbtól tanulva

Mi is az Eisenhower mátrix? És miért hasznos?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 23.

A leggyakoribb kommunikációs kihívások

Az emberek sokféle módon kommunikálhatnak, beleértve az arckifejezéseket, a szóbeli utasításokat és a testbeszédet. Mivel az üzenet továbbításának számos módja van, fontos, hogy a kommunikáció során egyértelművé tegyük a szándékunkat. Ez különösen lényeges a munkahelyeken, amikor csapatban veszünk részt egy fontos feladatban vagy projektben.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 19.

Az erős kommunikáció a siker eleme - második rész

Újabb olyan belső kommunikációs statisztikákat hoztunk, amik ötleteket adhatnak a vállalati kultúra fejlesztésére!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 16.

Az erős kommunikáció a siker eleme - első rész

Meglepő belső kommunikációs statisztikák 2020-ra, amik ötleteket adhatnak a vállalati kultúra fejlesztésére!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 12.

Megbeszélés szervezése, gyorsan

Szeretnék egy megbeszélést szervezni csapaton belül, de egyszerűen amikor elkezdünk egyeztetni emailen, nehéz követni, hogy kinek mikor jó, mikor van rá ideje, így sok idő megy el azzal, hogy arról beszélünk, mikor beszéljünk…

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 9.

Minden, amit a domainről tudni akartál

Napjainkban olyan természetesen használjuk a domain kifejezést, mintha mindig is az életünk része lett volna. De vajon tisztában vagyunk vele, hogy mit is jelent pontosan az, hogy domain?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. június 5.

Uralkodj a káosz felett - Jegyzetkezelés rendszerezve

A legtöbb levelezési rendszerben a piszkozat mappa egyet jelent a senkiföldjével, ahol a félbehagyott levelek és az összecsapott jegyzetek tanyáznak. Sokan készítettek már jegyzetet egy emailből, mert éppen nem volt kéznél se papír, se toll.

Magó Botond
Sales vezető
2020. június 4.

Követhető feladatkiosztás a félreértések elkerülése végett

Veled is előfordult már, hogy nem tudtad követni kinek és mikorra ígérted valaminek a teljesítését? Elvesztél a teendő tengerében? Gondolj bele egy cég vezetésével mennyi feladat gyűlik össze nap, mint nap.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 29.

Az értékesítő legnagyobb kincse, az információ

Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 27.

Hogyan hasznosítható az időzített levélküldés?

Vannak olyan munkakörök amikben hetente akár többször szükséges az egész szervezetnek különböző tájékoztató leveleket küldeni, ilyen például a HR.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 22.

Átlátható dokumentumküldés

Nézzünk egy gyakorlati példát, milyen helyzetekben lehet hasznos a tárhely és a feladatlista funkció!

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 19.

Értékesítés támogatása CRM funkciókkal

Miért jó a digitális címtár? Hogyan támogatja a munkavégzést? Az üzleti életre jellemző az a mondás, hogy az információ hatalom, hiszen egy piaci szereplő számára minden információ bevételt jelent. Minél több ismerettel rendelkezünk az Ügyfeleinkkel kapcsolatosan, annál könnyebb személyre szabni egy szolgáltatást.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 15.

Egy mosoly többet mond minden szónál

A hangulatjelek mára behálózták a mindennapi kommunikációnkat, ám ez nem volt mindig így. A 40 évvel ezelőtti megjelenésük új trendet indított el az írott szövegek világában.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. május 12.

Bizalom nélkül nincs élet - interjú Csortos Jánossal

„Most minden IGEN-ért ezerszer keményebben kell dolgozni, még akkor is ha én ugyanaz az ember vagyok, aki 1,5 hónapja is voltam.” Táv-interjú sorozatunk tizenegyedik részében Csortos Jánost, életbiztosítási tanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 8.

Lehessen ránk számítani! - interjú Szőllősi Katával

„Azt gondolom, a Covid-19 lecsengése után a mostani megnyilvánulásaink egyfajta szűrő szerepét fogják betölteni, ezért kétszer is meggondolom, mit és hogyan állítok ennek kapcsán - és mindenkit ugyanerre buzdítok.” Táv-interjú sorozatunk tizedik részében Szőllősi Katát, kommunikációs szakértőt kérdeztük.

Augusztini Krisztián
Sales támogató
2020. május 5.

Színjáték az élet - interjú Holczinger Szandrával

„A kezdeti időszakban nagyon nehezen viseltem, hogy a pörgős színházi élet, a próbák és előadások kavalkádjából egyik pillanatról a másikra otthon találtam magam a négy fal között.” Táv-interjú sorozatunk kilencedik részében Holczinger Szandrát, színésznőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 1.

Mégiscsak analóg lények vagyunk - interjú Orosz Gáborral

„A fejlődés folyamatos, és ezekben a napokban a legtöbb szervezet túlélése azon múlik, hogyan adoptálódik a folyamatos változásokhoz. Ezeket a változásokat pedig folyamatos tanulással lehet lekövetni.” Táv-interjú sorozatunk nyolcadik részében Orosz Gábort, termékfejlesztési vezetőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 28.

Miért ajánljuk az Onboxot az értékesítőknek, tanácsadóknak

Ügyfélként elvárható, hogy a szolgáltatók oda figyeljenek ránk és a zökkenőmentes együttműködésre. Éppen ezért szolgáltatóként is ezt az értéket képviseljük, és igyekszünk kellő figyelmet fordítani az érdeklődőkre és vevőinkre. Tudjuk, hogy sokszor elég egyetlen apró hiba és az ügyfél már is a konkurenciánál köt ki. Mi próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne következzen be.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 24.

Harc 12 év munkájáért - interjú Mihucza Dénessel

„Szinte egyik percről a másikra kellett megteremteni a „home office” tárgyi feltételeit. Az új munkarend kialakításánál fő szempont volt, hogy ügyfeleink továbbra is elégedettek maradjanak, és ne érje őket semmiféle hátrány.” Táv-interjú sorozatunk hetedik részében Mihucza Dénest, okleveles közgazdászt, könyvelőt és adótanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 21.

Otthonról az otthonokról - interjú Pörös Emerenciával

„Online kötünk adásvételi szerződést, online mutatjuk be az ingatlanokat.” Táv-interjú sorozatunk hatodik részében Pörös Emerenciát, az Otthon Centrum Kertész utcai irodájának Franchise partnerét, vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 17.

Hogyan tervezzük meg cégünk digitalizálódását - előadás

A Piac és Profit Digitális iroda c. konferenciáján tartott előadásunkban a cégek digitális tervezését vesszük górcső alá és alternatívákat keresünk CRM és feladatkiosztó rendszerekre.

Augusztini Krisztián
Termékmenedzser
2020. április 14.

Még több jelenlétet követelenek a mindennapok - interjú Madai Krisztával

„Mélyen hiszem, hogy ha nyitottan vagyunk jelen most, észrevétlenül tanulunk arról, ami fontos, és aminek helyet szeretnénk teremteni az életünkben.” Táv-interjú sorozatunk ötödik részében Madai Krisztát, coach és supervisort, 4 gyermekes családanyát kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 7.

Mire van szükség egy KKV napi működéséhez?

Levelezés, naptár, címtár, tárhely

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 3.

Dupla műszak, otthon

Úgy gondolom a gyerekeknek van egy különleges képességük, amivel megérzik mikor van egy szülőnek életbevágó telefon hívása, kötelező videó meetingje vagy valami sürgős, halaszthatatlan dolga. Természetesen a gyerekeknek is ezekben a helyzetekben van a legnagyobb szükségük a szülőre. Éhen vagy szomjan akarnak halni, másik mese csatornára kell váltani, új zoknit kell felvenni, esetleg a mosdóból kiabálnak, hogy végeztek a ,,napi rutinnal".

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 31.

Otthon, édes otthon, ugye? - interjú Tajti Zoltánnal

„Van előnye az online oktatásnak, de a tanulási/tanítási folyamat alapvető hozzávalója a személyes kapcsolat. Talán még fel is értékelődik a jelentősége.” Táv-interjú sorozatunk negyedik részében Tajti Zoltánt, angol tanárt és mesekönyv írót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 30.

A kialakult helyzetnek lesznek nyertesei is - interjú Varga Istvánnal

„Ez a helyzet nem jelenti az offline végét, de valamilyen értelemben mégis jelentősen átalakítja az emberek és a cégek gondolkodását, jövőbeli működését.” Táv-interjú sorozatunk harmadik részében Varga Istvánt, a Business Flow alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 27.

Más anyagi és lelki helyzet elé nézünk - interjú Tóth Lajossal

„Hogy sérülések nélkül át tudjuk vészelni ezt az időszakot, egy teljesen más szemléletet kell magunkra öltetünk.” Táv-interjú sorozatunk második részében Tóth Lajost, életvezetési tanácsadót és a Lélekkávézó alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 26.

A megmaradás a tét - interjú Gulyás Józseffel

"Rá kellett jönnöm, hogy a fontosnak vélt ügyek néha két mondattal telefonon vagy online is elintézhetők." Táv-interjú sorozatunk első részében Gulyás Józsefet, a KKVHÁZ vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 25.

Együtt, de mégis külön

Először is tisztáznunk kell, a home officeban dolgozóktól nem elvárható a szigorú irodai 9-től 17 óráig tartó munkaidő. Ez a munkarend egyszerűen nem így működik. Mivel az emberek nem ugyanabban az irodában tartózkodnak, nem ugyanabban az időszakban töltik le a 8 órás munkaidejüket, így nehezebb a projektek összehangolása. Ezért szükséges, hogy határidőket szabjunk és szigorú adminisztrációt vezessünk az elvégzendő feladatokról. Ezeket a koordinációkat betartva gördülékenyen tud haladni a munka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.

Egy értékesítési vezető meglátásai a kialakult helyzetről

Magó Botond vagyok! Több, mint 10 éve vállalkozó, és ennek az időszaknak több, mint a 90% -át teljesítménybéres tanácsadóként, értékesítőként végeztem. Pénzügyi és IT területen is sikeres lehettem, amiért hálás vagyok. Voltam iroda és ügyvezető, területi értékesítési vezető, business coach, de bármerre is sodort az élet mindig értékesítési területen maradtam.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 23.

Home Office - A munka nem áll meg, csak átalakul

A koronavírus terjedésével elsősorban azok a cégek, ahol többnyire irodai munkát végző munkatársak dolgoznak, már át is álltak az új munkarendre. De mire is kell odafigyelnünk, hogy hatékony legyen az otthoni munkavégzés? És a felettesünk se kételkedjen benne, hogy munkával töltöttük a napot?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 18.

Így dolgozzunk okosan

Egy olyan történetet hoztunk Önöknek, ami segít rámutatni, hogy mi hogyan építettünk okosabb szervezetet!
Ebben a történetben a főszereplők a kollégáink, akikkel nagyot szerettünk volna alkotni, és akik most is azon vannak, hogy jobbá tegyék a rendszerünket.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. december 6.

A kommunikáció és a lojalitás

Mit tehetünk akkor, hogyha el szeretnénk küldeni valakit, de félünk, hogy az illető kényes adatokat töröl a rendszerből?

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. november 26.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét